czwartek, 22 października 2015

stare graty cd:)

witajcie:)
dziś biorę się za odmalowanie i decupage starego kredensu po babci...to już 3 raz jak będe maltretować ten mebel ciągle mi coś nie pasuje pierwsza wersja była dobra potem chciałam zmian i nie wyszło tak jak chciałam /teraz mam przemyślane wszystko:)zedrę farby  i pomaluję na biało i ozdobię delikatnie:)mebel stoi na werandzie i wita gości więc musi być ładnie:)przemalowałam także stoli rattanowy który kiedyś stał na dworze odnowiony posłuży jeszcze wiele lat:)



pozdrawiam serdecznie i dziękuję ,że czasem zaglądacie:)

8 komentarzy:

  1. Jestem zwolenniczką nowoczesności, ale te Twoje odnowione meble są śliczne i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odnawianie starych mebli, zwłaszcza tego kredensu po babci, pamiętam taki u moich pradziadków, jedynie pomalowany na biało, bardzo funkcjonalny. Stolik rattanowy ma świetnie ozdobiony blat. Złota rączka z Ciebie Renatko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana jesteś:)mam już zdarty po raz 3 zobaczymy czy ta odsłona będzie lepsza:)buziaki wielkie:)

      Usuń
    2. Obyś tylko nie przedobrzyła z tym zdzieraniem i ponownym malowaniem, drewno też ma swoje " ja".

      Usuń
  3. Uwielbiam odnawiac mebelki, dawać drugie życie... Twoje są sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za umiejętności i cierpliwość,piękny kredens, mebel z duszą! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)