obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2016

III odsłona Tulipan:)FINAŁ

witajcie:)
mam zdążyłam z tulipanem ...
a czemu zdążyłam tak mi zależało co roku majówkę spędzam na Mazurach i tam własnie oprawiam swoje hafty xxx,i 4 hafcik dołączy do zielnikowej kolekcji do oprawy a 8 sztuka wyszyta:)Brawo Ja:)
















                                   Zmykam się pakować i pomyśleć co dalej na tamborek:)
Nie wiem jak to się dzieję ale nie mogę u prawie nikogo być obserwatorem zdarza mi się zalogować kilka razy i tak to znika może ktoś zna odpowiedz chyba mnie nie usuwacie ?...dziękuję za komentarze dopingują one do pracy bardzo :)pozdrawiam i do spotkania w cieplejszym MAJU:)




53 komentarze:

  1. Ależ piękne... nieustannie podziwiam Twój talent <3
    Buziaki, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wygląda! Kolekcja rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Niteczko lecimy dalej z zielnikiem a co tam:)

      Usuń
  3. Brawo Ty!!! Cuuuuudna kolekcja, cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu dziękuję:)

      Usuń
  4. Reniu,prześliczne są te tulipany:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się Jadziu skusić i Ty na nie do kolekcji:)

      Usuń
  5. Kochana już jak automat tak szybko stawiasz krzyżyki- cudowne, cudowne Reni, pakuj się pakuj ido zobaczenia,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dusiu już znamy się w realu fantastycznie:)

      Usuń
  6. Śliczne haftowanki, masz bardzo dużo pomysłów>Pozdziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty, a cała kolekcja musi ogromnie cieszyć oczy! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna koleckcja, hafciki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jestem w nich zakochana i nie odpuszczę dopóki nie wyszyję ostatniego:)

      Usuń
  9. Cudny tulipany! Może masz coś z blogiem, jak będzie tak dalej to możesz wysłać moderatorowi że coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam ! Cudne hafty! czekam na post z ich oprawą. Udanego wypoczynku
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję no muszę niestety poczekać do czerwca ponieważ nie było na stanie tej ramy co mam hafty wszystkie,pech:)

      Usuń
  11. Ty już na mecie, a ja... nawet nie zaczęłam :P
    Cudne! Jak patrze na Twój finał to aż mnie łapki swędzą :)
    Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzeć i zabierać się do xxx...:)

      Usuń
  12. Brawo Ty!właściwie to owacje na stojąco:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Bożenko od Ciebie owacje dziękuję serdecznie:)

      Usuń
  13. Ależ śliczny hafcik zrobiłaś. Kolekcję masz imponującą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te Twoje hafty....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny haft, a cala kolekcja to arcydzielo. Pozdrawiam i milego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo TY!! Piękne,hafty. Pięknej pogody na majowy wypad:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne tulipanki. Ale będziesz miała super kolekcję. Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję wspaniale się na nie patrzy prawda:)

      Usuń
  18. piękne hafty, takie subtelne, w dodatku ten zielnikowy motyw nadaje im dodatkowo szlachetności. Dla mnie -pierwsza liga! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne wyszywanki!
    Cieszą oko i to bardzo! komplet - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kolekcja :) Tulipanki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe tulipanki !!! i cała kolekcja !
    A co do znikania i tego problemu z byciem obserwatorem, to też tak miałam, wkurzało mnie to ale samo przeszło.... cierpliwie trza przeczekać ten czas :) przynajmniej mam taką nadzieję ;) pozdrawiam zatem i cierpliwości !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne tulipany !!!
    Cały zielnik bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny!!! aż mi żal, że porzuciłam krzyżyki:( mam nadzieję, że pokażesz je wszystkie już oprawione! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę na pewno dziękuję :)

      Usuń
  24. Uwielbiam hafty, pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne! Podziwiam za cierpliwość! Bardzo dopracowane i z pewnością będą zdobić wnętrze!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)