czwartek, 1 grudnia 2016

12 CANDY:)

witajcie:))
12 Candy znaczy ostatnie:)
ale ten rok przeleciał ,jedni byli cały rok jedni odeszli po wakacjach na szczęście Wy jesteście zawsze:)
Dziękuję już dzisiaj za wszystkie nasze spotkania przy moich postach ,robię to co lubię i niech tak będzie jeśli zdrowie dopisze na pewno jeszcze coś się urodzi w mojej głowie...
Zaglądającym i komentującym duże buziaki:)
a to ostatnie Candy zasady jak zawsze /banerek do siebie zapisz chęć udziału pod postem i zaglądaj czasem do mojej małej głowy...








kilka drobiazgów świątecznych książka fartuszek woreczek serducho podkładki zawieszki aniołek igielnik i foremka do dużego piernika:)
Komu się podoba zapraszam :)
dziewczyny jeszcze raz proszę o weryfikację swoich wpisów kto brał udział w 12 Candy 
Bo ja już się pomyliłam i nie ujęłam jednej osoby ,bardzo przepraszam ale dobrze że w czas naprawiam błąd:)
wśród Was wylosuję upominek przy losowaniu 12 candy:)
zapraszam do 20 grudnia:)






30 komentarzy:

  1. Reniu oczywiście ustawiam w się kolejce po raz 12! :) aż nie mogę w to uwierzyć....
    banerek wisi https://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dołączam do zabawy :) I jednocześnie niebawem ogłoszę candy u siebie, wiec już zapraszam :)
    Pozdrawiam,
    Ruda z http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. i mnie zabraknąć nie może:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja trzymam za wszystkie kciuki, a Tobie Reniu gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nagrody! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cukierasy kusza. moze tym razem sie uda i mysle ze to moje 12 podejscie. Pozdrawiam serdecznie Reniu i juz biegne z banerkiem do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty przygotowałaś! Ja także ustawiam się w kolejce do nich. Banerek już wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję swego szczęścia w losowaniu tych cudowności :)
    Banerek wisi u mnie z prawej strony bloga http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zapisuję się jako 12 - sta :-) w 12 - stym candy.
    Możę tym razem wygram.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością bawię się dalej. Oczywiście 12 raz.:) może jeszcze raz los się do mnie uśmiechnie. :) banerek wstawię wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ten czas leci , oczywiście zapisuję się:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to zleciało... Zapisuję się 12sty raz :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja bardzo chętnie się zgłaszam =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością po raz kolejny się przyłączam:)
    A przez zapomnienie chyba jedno candy mnie ominęło:0)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może tym razem mi się poszczęści:) Po raz 12 w tym roku zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chętnie się zgłaszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja chętne stanę do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świąteczne rozdanie, bardzo fajne więc staję w kolejce :)
    Oczywiście banerek na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  23. Pragnę :) Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Obserwuję jako Mar Got :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty, warto tu zaglądać jak widzę bo jestem pierwszy raz :), zapisuję się chętnie i pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuć już magię świąt :), więc zapisuję się koniecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście zleciał ten rok i za każdym razem miałaś dla nas super prezenty :).

    Oczywiście i w ostatnim nie może mnie zabraknąć ... Wciąż mam nadzieję, że może tym razem się uda :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała zabawa, a ten aniołek sprawił, że i ja muszę stanąć w tej kolejce:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek oczywiście wisi https://przeplecioneradoscia.blogspot.com/

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)