środa, 24 maja 2017

coś za coś

witajcie:)
Szukałam kogoś chętnego na wymiankę dla scrapek do karteczek Dusia podpowiedziała mi o Iwonce TU
spisałyśmy sie meilowo podpowiedziała mi mniej więcej co i jakie kolorki i wysłałam swoje pudełeczka i królisię:)









                               ja wczoraj dostałam kartonik przydasi do karteczek ale się cieszę:)



dziekuję z moją Glicynią za miłe wpisy aż sie robi ciepło na duszy na te słowa ...sadzcie w ogrodach nie bójcie sie jej a obdarzy was wspaniałym widokiem ,myślę że jeszcze jest czas aby zakupić cos do ogrodu...dziś pochmurnie więc można podziałać w karteczkach:)do miłego papa

17 komentarzy:

  1. Super wymiankę sobie zrobilyscie dziewczyny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wymianka udana :) Cudne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka :) możesz działać na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dasz po kartkowaniu........zapisuje się na karteczki, a Iwonka obdarowała Cie wyjątkowo, co do Glicynii to mam,ale co zrobić ,żeby tak zakwitła? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymiana :) będziesz teraz szaleć z kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczka Reniu,wymianka super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę weny twórczej przy tworzeniu kartek z tak pięknych przydasi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ skarby! Bardzo udana wymianka.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymianka, Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wymianka - to teraz możesz karteczkować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wymianka i na pewno obie strony zadowolone:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)