czwartek, 28 września 2017

podaj dalej 5

witajcie:)
Własnie odebrałam przesłke od Magdy Świecz  http://madziabeck.blogspot.com/ z UK...same wspaniałości przydasie kalendarzyk śliczna serwetka i moje kochane mydełka hand made...dziękuję serdecznie:)Reszta paczuszki to prywatna wymianka więc wkrótce się pochwalę:)
zgodnie z zasadami prosze chętne dwie osoby ,które chca dwóm kolejnym osobom podać dalej do zabawy:)Jest ktoś chętny?dostajemy jeden upominek a podajemy 2...
zapraszam do zabawy:)na wysyłke każdego upominka mamy rok:)
To mój 5 upominek w tej zabawie ja wysłałam już 8 ,jak wyślę kolejne 2 podsumuję zabawę:)





miłego dnia dla was:)


14 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, mydełka tak śliczne że szkoda używać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drobiazgi! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości, wspaniałości, a do zabawy się piszę poniewaz upomnki od Ciebie sa mega, mega pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dusia za chęć udziału...czekaj na upominek:)

      Usuń
  4. Chętnie się zapiszę, upominki świetne, pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Anulka miło mi ,że wyraziłąś chęć udziału w zabawie ...oczekuj upominku :)poprosze o adresik

      Usuń
  5. Same wspaniałości do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna zabawa! Niestety się spóźniłam na zapisy, ale będę śledzić i może kiedyś się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog, sama w wolnych chwilach tworze rzeczy hand made, oczywiście zaobserwowałam, zapraszam do mnie: https://nieidealnatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)