poniedziałek, 18 września 2017

Róże w wazonie cz.4/finał

witajcie:)
Dziękuję serdecznie za miłe wpisy pod spotkaniem z Dusią ..no bombki są fantastyczne mam ponad 30 więc choinka będzie jeszcze piękniejsza w tym roku:)
Dzisiaj fnał moich róż w wazonie trudny haft się okazało jak dla mnie /pominęłam orginalne becsticze po prostu krążyłąm jak we mgle i zrobiłąm kilka kresek aby podkreślić piękno kwiatostanów swoimi sposobami.
Muszę następnym razem być bardziej realistyczna w doborze wzorów.
wzór kupiony kanwa aida magic 18 ecri nici dmc i inne oprawa Ikea i oddzielne pasuartu:)












Pozdrawiam wszystkich miłych  gości:)
pozdrawiam serdecznie


45 komentarzy:

  1. Gratulacje! Cudowny obraz powstał, w tej oprawie wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleńcze tempo pracy :) Zupełnie nie wiem jak Ty to robisz :)
    Pięknie wyszło, i haft i oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, cudowne kwiaty, pięknie je oprawiłaś! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprawione wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie się prezentuje w tej ramie :). Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft Reniu! A oprawę wybrałaś po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ewa miło że się podoba ...jest kilka ale ale......

      Usuń
  7. Prześliczne są te róże, a paspartu podkreśla ich urodę. Cudny obraze wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Róże są śliczne , powstał cudowny obrazek :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły róże, a oprawiłaś je wprost cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, haftowany wazon róż :)
    Oprawa dodała uroku haftowi !

    OdpowiedzUsuń
  11. No i proszę:))kolejne cudeńko powstało:)))jestem z Ciebie dumna:))
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Bożenko cieszę się ,że się podoba

      Usuń
  12. Świetna oprawa :) ja byłam dzisiaj w Ikei, ale jakoś żadna ramka nie spasowała do mojego obrazka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami zaczynam od ramy dopasowuję się z haftem ...zawsze taniej niż oprawiać ,dzięki:)

      Usuń
  13. Pięknie, pięknie i bardzo pięknie. Gratuluję efektu końcowego, podziwiam wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt końcowy zachwycający! Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyszedł Ci ten haft:)Róże jak żywe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie wygląda ten haft, a świetnie dobrana oprawa jeszcze to potęguje, Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeuroczy jest ten hafcik:) a jak wypracowany. No normalnie CUDO:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny haft i przepiękna oprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekałam na finał tego haftu i Twoje zdanie, jak się wyszywało. Widziałam wzór pigwy. Jeżeli róże są, choć w połowie tak skomplikowane, to ja jednak jeszcze poczekam, zanim się za nie zabiorę. Jeżeli w ogóle się zabiorę.
    Haft prezentuje się świetnie! Bardzo podoba mi się, jak go oprawiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorów tej autorki jest już kilkanaście ..precyzja i dbałość się tu liczą na pewno mi przy 3 letnim doświadczeniu z haftem zabrakło cierpliwości w pewnej chwili miałam chaos ..jakoś po swojemu skończyłam becsticze nie są orginalne temu już nie podołałam ,wiem ,że już za takie magiczne hafty sie nie wezmę...są dla innych bardziej zdolnych :)pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)