sobota, 21 października 2017

brąz i niebo

witajcie:)
Kartka powstała po inspiracji u Uli na jedno z wyzwań do którego stawała :)postanowiłam też zrobić w tych kolorkach i wręczyć  jej ją na imieniny które dzisiaj obchodzi:)
Buziaki Ula raz jeszcze :)



                                              dziękuję za waszą obecność i wyrazy sympatii:)
wczoraj walczyłam na warsztatach z akrylami opowiem innym razem a dzisiaj docieplaliśmy strych
i mam wszędzie te igiełki waty i pędzę do liśći ...Dorota pytałaś czy orzech obrodził tak mam 10 woreczków od cebuli wysyp niesamowity a na początku leciały czarne myśleliśmy ,że nie będzie ale są i wisza w garażu czekają na wydawkę po rodzinie :)pa lece do liści i padam




12 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego dla Uli :))) Piekna karteczka :))) Spokojnej pracy Zycze i wkoooncu chwili dla Ciebie !!! :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) A orzechów zazdroszczę, oj zjadłabym takie prosto z drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie kartka wyszła, jestem oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka dla świetnej solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu! Bardzo, bardzo dziękuję :) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie brązu i niebieskości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonana kartka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest śliczna:) he he uroki jesieni...wszędzie pełno liści;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)