wtorek, 10 października 2017

nominacja od Zosi

witajcie:)
W czerwcu czyli dawniutko Zosia nowminowała mnie do Liebster Award:) Tu
wyróżnienie jest za,, dobrze wykonana robotę ,,i zadaje się pytania dla kolejnych typowanych osób :)


Zosi pytania:)

1. Czy pamiętasz, od czego to wszystko się zaczęło? (rękodzieło/blog) 

Bloga zaczęłam pisac 2 lata temu po około roku podglądania innych ,przecież tyle was piękne trzeczy tworzy ,i tak zaświeciło sie światełko aby pokazać i moje robótki :)

2. Czy pamiętasz jak robiłaś  swoją pierwszą pracę/kartkę?

Moim pierwszym haftem było serce w kolorach czerwieni wspaniale podołałam zadaniu i tak się zachwyciłam tą techniką ,że nie odkładam igły na dłużej niż tydzień


3. Jak wygląda Twój kącik (pracownia) w której tworzysz?
swój kącik mam w garderobie łąwa poprostu i mnóstwo półek z kartonami /z ikea półeczki z małymi szufladkami wypełniam małymi scrapkami wstążeczkami kwiatuszkami koralikami itp

4. Co możesz powiedzieć o swoich przydasiach
i jakie elementy lubisz najbardziej wykorzystywać w swoich pracach?
uwielbiam przydasie mam ich mnóstwo ,najbardziej teraz pokochałam scrapki papierowe i kwiatki wszelkakiej maści foamiranowe najbardziej podbijają teraz modę w rękodziełach


5. Co poza rękodziełem lubisz robić?
Lubie dobry film i seriale czekam na Watahę i nie ubię kiedy się kończy seria/uwielbiam piec i gotowac a innych karmić


6. Jeśli kochasz czytać książki, to co poleciłabyś mi do przeczytania?
Teraz nie mam nic na myśli latem uszykowałam 6 książek i znowu nie wyszło haft wygrywa

7.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
oj spagetti po bolońsku i gołąbki


8. Czego jeszcze c hciałabyś się nauczyć i czy masz okazję uczestniczyć w ciekawych warsztatach?
wkrótce chyba sie wybiore na warsztaty z foamiranu/ karteczkowe /mixmedia zobacze jeszcze 


9. Czy lubisz podróżować?
Lubie najbardziej na Mazury

10. Co czujesz, gdy zbliża się burza, deszcz?
niepokój nie cierpię burzy od kiedy mam swój dom

11. Co jest najważniejsze w Twoim życiu? 
Syn mąż rodzina spokój i zdrowie:)

dziękuję ZOSIU ZA TO WYRÓŻNIENIE:)
J a ze swojej strony nominuję Dusię  Ewę Gawlik i Ulę K.
jeśli będziecie miały ochotę odpowiedzieć na moje pytania zapraszam :)

1.co w życiu cenisz najbardziej?
2.jakie lubisz kwiaty?naj naj
3.ulubiona potrawa?
4.ulubiona słodycz ciasto deser batonik?
5.ulubiony kolor?
6.co lubisz robić w wolnej chwili?
7.co zmieniłabyś w życiu teraz ?
8.czego nie cierpisz?
9.kino polskie czy nie koniecznie?
10.masz ochotę nacuzyć się czegoś nowego?a co to?
11.co zabrałabyś na bezludną wyspę?

pozdrawiam serdecznie wszytkich zaglądająch :)






7 komentarzy:

  1. Fajnie się dowiedzieć o Tobie nowych rzeczy :)
    Ja też uwielbiam seriale, a burzy to się po prostu boję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, super że możemy dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, gratuluję wyróżnienia :) Fajnie dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki temu poznałyśmy Cię bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh... dziękuję za nominację ;) to ja mogłabym u Ciebie zamieszkać ;) karmiłabyś mnie gołąbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło Reniu dowiedzieć się o Tobie coś niecoś. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)