czwartek, 26 października 2017

nowe 4

witajcie:)
Pograbione pozamykane w worki ładna ścieżka co?na szczęście większość to suche liście tylko wczoraj grabiłam mokre jutro pojadą ze śmieciami jak panowiełaskawie wezmą bo worki nie od firmy więc nie wiada/u was też takie problemy ze śmieciami ...po wprowadzeniu wszystkim opłat miało być tak fajnie a u nas ,że nie opłacalne  ,że worków nie ma,że to co w kubełku tylko wezmą i tak to u nas jest /po lasach nadal śmieci i rowy pełne też ...ech jak ja nie lubię takiego czegoś ...my płacimy 10 zł na osobę segregowanych ciekawa jak u was to wygląda/
a miało byc o kończącej się historii lawendowego samplerka i jest
wkrótce finał niestety różne rzeczy mnie w wekend od niego odciągnęły ale siadam i xxx w międzyczasie:)






                       buziaki w czwartek ale ten tydzień umyka?dzisiaj serwuję gołąbki ....niam :)
                                                    znajdzie się kto chetny na obiadek?

12 komentarzy:

  1. Na gołąbki? O każdej porze mogę wpaść:) uwielbiam:) Sampler zapowiada się cudnie, a i w ogrodzie się napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham gołąbki,hafcik -rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu lecisz z tym hafcikiem:))))Na gołąbki już odpalam auto i jadę:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft ponadczasowy i zasługuję na pobyt w domu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sampler będzie cudny :) Mieszkam w bloku i na szczęście takich problemów ze śmieciami nie mam, u mojej mamy wywożą wszystko, worki na wszystkie odpady są na czas, ale płaci się niestety więcej niż 10 :) Ale worki z liśćmi zabierają tylko 4 :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się nagrabiłaś tych liści. My płaciły jeszcze więcej... Liście zbierają na jesień tylko raz, pod koniec grudnia! Czyli że całą jesień mamy gdzieś ładować do worów, potem to sobie ładnie zacznie gnić i czekać prawie do końca roku... Trawy i innych bioodpadów u nas też nie zbierają, bo mieszkamy na wsi, tylko w miejskiej części gminy takie odpady są zbierane. Śmieszne, bo ca mamy niby z tym robić?
    A haft z pewnością zaprezentuje się cudnie w całości, na co czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w blokach,to płacę 22 zł od osoby,ale kto ma dom dostaje chyba 4 worki specjalnie oznaczone na rok,więc nie wiem jak sobie radzą:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Już to mówiłam, ale niesamowite kolory ma ten haft, będzie cudowny :) Ja to się nawet nie wypowiadam w kwestii odbioru śmieci bo panowie odstawiają takie cyrki, że można białej gorączki czasem dostać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogród pięknie wysprzątałaś. A sampler pięknieje z każdym krzyżykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już jadę do Ciebie na gołąbki :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik super przybywa ;) imponująca ilość liści, nieźle musiałaś się przy tym narobić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)