poniedziałek, 30 października 2017

sezon na bombki

witajcie:)
Wiem wiem ,że juz były nieraz ...ale znowu kilka zrobiłam:)
kończą mi się zapasy styropianu obiecuje nie kupię już:)






                       stylowe są takie fajnie wyglądają na stole w pojemniczku koszyczku :)
                        dzisiaj sprzątanie po Grzegorzu dobrze ,że nic wielkiego się nie stało ,
                           wczoraj miałam rodzinny obiad więc lekki stres ogarniał jak wyłączali
                                        co chwilkę prąd ale obyło sie bez przerw w dostawie :)

                                                    dziękuję za mię słowa pod zakładkami:)

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają:) Na pewno będą świetną dekoracją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obiecuj, nie obiecuj ;) A bombeczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne bombki :)) Super ,ze je pokazalas :)) Ciesze sie ,ze u Was wszystko dobrze ,ta pogoda taka nieprzewidywalna jest ostatnio. Nie wiadomo czego mozna sie jeszcze spodziewac.. Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie ozdobiłaś te styropianki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie zrobisz?piękne są i takie nie spotykane:))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja za każdym razem mam wrażenie, że są to kamienne bombki... Twórczego działania nigdy dość :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki wychodzą super ! Dlatego jak najbardziej kup styropianowe bombki i ....twórz kolejne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i oryginalne te Twoje bombki więc się nie ociągaj, kup styropianki i działaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też popieram dziewczyny i powiem kupuj! Świetne te bombeczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz przecudowne bombki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czemu?! Kupuj Reniu bo bombiszcze sliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)