piątek, 3 listopada 2017

zakupy to lubię

witajcie:)
Kto nie lubi zakupów przydasi ręka w górę ...hihi ja z okazji imienin pozwoliłam sobie zaszaleć:)
tym razem raczej dodatki do kartek i do Mixmediów których wciąż pragnę:)






                                                                           miłego dzionka :)
                                                         
Zapisałam się na Sal u Magos i na kartkowanie do  Magos i Jasiowej Mamy zobaczymy co z tego wyjdzie /do wróżki już pierwszej usiadłam i skończyłam Sal nie sal u ULKI więc dobry początek:)

25 komentarzy:

  1. Ale super zakupy:) Oj przydaśkowe zakupy to to co tygryski lubią najbardziej he eh;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale móc wybierać wśród przydasiów...
    Wszystkiego najlepszego, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jeszcze chwilka do imienin ale tych przydasiów wciąż mało wiesz jak jest:)

      Usuń
  3. byłam w moim sklepie po takie przydasie,ale nic nie mieli:)lubię takie "drewienka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Bożenko kupuję gd sklepy ogłaszają darmo przesyłkę albo na strychu często za 4 zł przesyłka to jak za darmo zajrzyj...

      Usuń
  4. Sprawiłaś sobie trochę radości:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak Jadziu mi cięzko dogodzić ale w tym se sama dogodzę do bólu:)

      Usuń
  5. Uwielbiam zakupy!
    W październiku kurier po kolejnej wizycie spytał czy mam jeszcze na chlebek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kto bogatemu zabroni?hihi niech się cieszy ,że ma pracę

      Usuń
  6. Widzę fajny wąsiaty papier:) Nie spotkałam takiego.
    Takie zakupy, jak zrobiłaś Reniu ucieszyłyby każdą twórczą duszyczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na strychu taki kalkowy w promocji był:)
      dzięki dzięki cieszę się jak dzieciak

      Usuń
  7. Widzę Reniu, że u Ciebie sporo się dzieje. Twórczego. Jesteś bardzo zdolną artystką. A nowe sprawunki z pewnością spowodują , że powstaną śliczne prace. U mnie podobnie. Nie sprawunki. Tylko moc pracy. Nie na wszystko jest czas. Trzymam kciuki Reniu. Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tworzenie odciąga mnie od innych problemów ...dziekuję buziaki

      Usuń
  8. Reniu niektórzy powiedzieliby że z nami coś nie w porządku, cieszyć się z przydasi i jeszcze kupować sobie na prezent;D
    Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak szurnięte zdrowo jesteśmy zamiast torebki papiery jakieś ???mój M sie nie dziwi...już

      Usuń
  9. Rewelacyjne zakupy. Po cichu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy :) Na pewno powstaną cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny rok już za pasem więc trzeba uzupełniać przydasie:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)