sobota, 20 stycznia 2018

cykliczne kartkowanie 1

witajcie:)
Dzisiaj prezentacja kateczek na zabawę u Magos i Jasiowej Mamy:)tu i tu
Dla mnie shakerboxy to nowość musiałam zasięgnąc porad u karteczkowych dziewczyn i wyszło mi tak:)dekielki od serków zakrywają karteczki a w nich fruwają cekinowe gwiazdki:)i śnieżynki scrapkowe/mam nadzieję ,że wypełniłam wytyczne :)ostatnia karteczka z kubusiem i złotem :)









dziekuję serdecznie ,że zaglądacie i ponawiam zaproszenie na Romantyczne Candy:)
buziaki na wekend:)

22 komentarze:

  1. Śliczne karteczki Reniu, szczególnie te zimowe :) Z shaker-boxem poradziłaś sobie wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja tematów! Patrząc na Twoje shaker boxy, wpadłam na pomysł co jeszcze można wykorzystać do ich wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje dzieła Reniu. Bardzo się mi podobaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki :) Fajna interpretacja tematów. Ja jeszcze tego nie ugryzłam i tak nie wiem, jak się wziąć do tego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu Twoje katreczki super zwłaszcza te zimowe a pomysł na shaker z wieczkiem genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki ładne. Pomysł z wieczkiem od serka podkradam. Widzę, że wciąga Cię kartkowanie prócz xxxxx. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to już zupełnie czary mary:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne karteczki :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i widzisz, udało się :) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. No pięknie! Takiego pomysłu na shaker box jeszcze nie widziałam, super to wyszło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu debiut cudny, ta pierwsza kartka ogromnie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie poradziłąś sobie z kolejnym wyzwaniem. Interesujące pomysły i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki cudne! a pomysł na wykorzystanie wieczka od serka podkradam :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co Reniu?? Kiedy czytam Twoje posty to muszę używać słownika wyrazów obcych!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki- szczególnie pierwsza mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki, ta pierwsza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe, pomysłowe .....

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł z szkiełkiem od serków swietny! Chyba go sobie wypróbuje jeśli moge :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)