piątek, 12 stycznia 2018

styczeń u Uli

witajcie:)
Dzisiaj pokazuję kateczki wg Uli  tu mapki ....chyba lubie taki rodzaj wyzwania widomo co gdzie i jak przykleić:)kartki skromne na dobry początek roku:)








Ula zrobiła fajne podsumowanie roku 2017 ja zrobiłam 48 szt kartek więc stałąm się druga rękordzistką a takie banerki otrzymałąm i powiesiłąm na swoim blogu ::)
świetna zabawa kto chce się przyłączyć do Uli to zapraszam kartki na święta i upominki jak znalazł w grudniu:)buziaki 
cieszę się ,że mediowy obazek wam sie podobał ja wciąz czuję niedosyt podglądam innych może jeszcze coś wyczauje ale zakochana w tej technice to chyba nie jestem:)



16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki zmajstrowałaś, Reniu!
    Ja jeszcze się nie zabrałam za mapkę...
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zinterpretowałaś temat:))
    ja Wam będę kibicowała:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się rozkręcasz :) Cudne kartki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne interpretacje :) Super :)
    Czekam co tam jeszcze wyczarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię prostote w kartkach, więc te bardzo mi się podobają, a szczególnie ta pierwsza wpadła mi w oko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że już trzasnęłaś kartki do Uli! Szybka jesteś :) Super kartki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromne???Ale jakie piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podzielisz się pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne...mapka super do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kartki,zgodnie z wytycznymi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te kartki, mają taki nostalgiczny klimat! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)