piątek, 23 marca 2018

haft na jaju

witajcie:)
Takie jajeczka zrobiłam no nie jestem do końca z nich zadowolona ale wiem gdzie juz popełniłam błąd chcąc wykorzystać resztki kanwy trafiła się sztywna jakaś grubsza nie wiem skąd /i sie kiepsko na jaju ułożyła próby zamaskowania wstązką też marne ale w końcu to jest rękodzieło :)dodam ,że jajka tez miałam lekko uszkodzone ale szkoda wyrzucić więc efekt sami zobaczcie czy moga być:)
Myślę , że się obdarowanej podobały:)





dziekuję za wasze świetne komentarze pod kurkami :)do zobaczenia:)

8 komentarzy:

  1. Oryginalme jajka, to najważniejsze, ale dla mnie te króliczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne jajunia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczka, mi się bardzo podobają. Myślę, że obdarowana osoba też doceni serce włożone w prace. Pozdrawiam Reniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Technika czyni mistrza :) A poza tym tak jak napisałaś, to jest rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)