środa, 20 czerwca 2018

w złocie i czerwieni

witajcie:)
Odwiedzając kogoś zawsze mam upominek to dla mojej nauczycielki od Kabaretu tak tak ponad 4 lata by łam kabareciarą ale czasy wspomnie n moc teksty z głowy uleciały..takie bombki dla pani Irenki wiernej fanki moich wyrobów wszelakich ręcznych:)
upominki zgłaszam do zabawy czerwcowej u Reni:)https://reanja1.blogspot.com/2018/06/hand-mase-swietuje-czerwiec.html
postanowienia małej  Mi zrealizowane tak trzymać:)








jak gdzieś dorwę styropiany jeszcze upnę co nieco:)dziekuję za miłe wpisy ciesze się że moja xxl tilda i ja nie jesteśmy same:)hihi

6 komentarzy:

  1. Śliczne bombeczki i te kolorki...Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, Twoje prace zawsze pięknie wyglądają i tak też jest i tym razem;)
    a tilda jest świetna:)
    dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenciki zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mów co chcesz w takie upały bombasy nie pasują ha ha , wyszły super....buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)