poniedziałek, 6 sierpnia 2018

8/choinka 2018

witajcie:)
hafciarski poniedziałek a u mnie świątecznie:)zdradzę wam że wszystkie ozdoby mam już wyszyte poszyte czas został tylko co miesiąc pokazać nie lubię małych haftów więc przysiadłam i skończyłam zabawę z nimi:narzekacie na zbyt wiele wyzwań na które się zapisujecie ja mam dwie zabawy wystarczająco aby coś zrobić i nie zmuszać się :)kolejna choineczka i bombka:)zabawa choinka 2018 trwa tu/popatrzcie jakie cuda inne dziewczyny robią :)





pozdrawiam wszystkich ciepło i wakacyjnie kolejny ciepły upalny tydzień przed nami wczoraj nieco lżej było wiatru trochę więc był oddech:)

5 komentarzy:

  1. Ale masz fajnie. Wszystkie zawieszki już są gotowe :) Te są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech tylko przyjdzie szybko ta zima, to będzie przez te ozdoby........ha ha świetne Reniu ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze hafciki :) a dekoracje pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przyjdzie zima będziesz gotowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)