poniedziałek, 3 września 2018

kartki z haftem

witajcie:)
Hafciarski poniedziałek witam was haftowanymi karteczkami /hafciki dostałam w ramkach nie są mojej produkcji ale na ścianach nie znalazłam miejsca na takie maluchy i postanowiłam je oprawić w postać karteczek :)





obecnie haftuję ciemiernika z zielnika i skubię dziewczynkę w sepii ale pochwalić się nie ma czym efekty mizerne ale dłubie codziennie ciut /pozdrawiam wszystkie koleżanki co dzisiaj wracają po długiej przerwie wakacyjnej dobrego roku szkolnego:)

9 komentarzy:

  1. Piękne hafciki, cudnie je Reniu oprawiłaś.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo mamo jakie one cudne :)Przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo subtelne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię motyw róż w haftach. Te bardzo pasuję na karteczki, które wyszły świetne. Pozdrawiam ciepło i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo subtelne i delikatne są te hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki zrobiłaś, ta z ptaszkami skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki powstały, a ta z ptaszorkami wyjątkowo mi się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)