piątek, 28 września 2018

romantyczny album i wyniki

witajcie:)
U mnie dalej klimaty papierowe kolejny albumik w romantyczne papiery różane:)



















dziękuję za wszystkie urodzinowe życzenia dla mojego bloga dziękuję że 3 lata są ze mną niektóre osoby wciąż i zawsze ,poznałam smak uciechy i goryczy ale wsparcie miłym waszym słowem motywuje mnie do dalszej pracy wiem ,że  moje  hobby daje radość nie tylko mnie ,dziękuję za wszystkie inspiracje które od was czerpię codziennie i buziaki do następnych urodzin:)
Candy i upominki wędrują do  Klimju poproszę o adres
serdecznie gratuluję 



a to mała dokładka do candy mam nadzieję ,że wywoła większy uśmiech:)buziaki


14 komentarzy:

  1. Wow jakie cudne niespodzianki przygotowałaś Reniu.:) Gratulacje dla Klimju.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna nowość w Twoim wykonaniu- super, a wygranej gratuluje i zazdroszczę, cuda wysyłasz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze! Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wielkie. :) Bardzo podoba mi się ten album. Dosłownie każda strona jest zachwycająca. Sama okładka przyciąga, bo ja uwielbiam biedronki. hehe Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten album zrobiłaś:))))gratulacje dla Klimju:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Album fantastycznie wygląda :)Och.... ile wspaniałości dla zwyciężczyni ! Gratuluje z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty, gratuluję Klimju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Album super!!!Gratuluję zwyciężczyni:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, jak ja mogłam nie widzieć tego posta, jakiś złośliwy chochlik mi zasłonił, ale nic to … dziękuję za wygraną i przypomnienie, bardzo, bardzo. Album cudny, podziwiam i jeszcze raz bardzo dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwyciężczyni, a tobie Reniu za świetną zabawę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych wspólnych lat 😊
    Gratuluję zwyciężczyni!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)