czwartek, 31 stycznia 2019

chustecznik szare motyle

witajcie:)
kończy się długi styczeń dopiero go witaliśmy:)taki chustecznik poleci na upominek dla bliskich których mam zamiar odwiedzić:)serwetka na  żelazko kilka perełek i wstążka:)uniwersalny upominek moim zdaniem a dom podobno cały  w bieli:)



styczeń kończę moja wariacją z karteczkami składanymi tzn z wyzwaniami Ewy z tamtego roku:)
na pewno nie jeden składaczek będzie wykorzystywany w innych zabawach :)Ewa dziękuje ci że mogłam się świetnie pobawić:)








zamęczyłam was tymi styczniowymi kartkami:)32 sztuk pokleiłam na różne wyzwania i kleję następne:)

serdecznie dziękuje za miłe wpisy tym co dostrzegli więcej światła na moim blogu też rozjaśniłam tło i już się do niego przyzwyczaiłam:)pozdrawiam serdecznie :)

15 komentarzy:

  1. Śliczny chustecznik, podziwiam też ilość karteczek jaką wykonałaś Reniu. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chustecznik jest prześliczny :) Fajnie, że tak Cię wciągnęła zabawa ze składaczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiany wyszły na dobre:))a chustecznik piękny:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Składaczki wychodzą Ci rewelacyjnie, Reniu!
    A chustecznik bardzo ładny, delikatny.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu cudny jest ten chustecznik, świetną serwetkę wybrałaś a metodę na żelazko bardzo lubię.
    Składaczki rewelacyjne, aczkolwiek akurat ta forma mnie się osobiście najmniej podobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Za składaki podziwiam, ja nie mam cierpliwości aby je składać. A u ciebie taka ilość!!!
    Chustecznik super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny elegancki chustecznik i sliczne karteczki , lecisz jak burza Reniu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu chustecznik w dechę.....kartkujesz na całej linii pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, chustecznik super. Ładny wzór. Kartki składane piękne. I jaka ilość!!! Każda ilość kartek na zapas zrobionych przyda się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chustecznik super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne motylkowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wciągnęło Cię to karteczkowanie! Bardzo dobrze, bo fantastyczne kartki robisz :) A chustecznik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 32? Reniu kiedy Ty śpisz? Super te składaczki i do tego craftove a chustecznik też fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)