poniedziałek, 21 stycznia 2019

duety 2019

witajcie:)
takie duety będę wyszywać co miesiąc do zabawy Choinka 2019/jeszcze nie skończone pokazuję w hafciarski poniedziałek zajawkę tego co w tym roku wyszywam alfabet babuszki:)wzór mega kolorowy /będę oprawiała na zawieszki choinkowe:)wiecie ,że nie lubię maluchów ale ta zabawa daje mi bat abym w grudniu miała piękne ozdoby:)szkoda że większość przeszła z ozdób na kartki gdzie zamysł zabawy był od początku ozdoby na choinkę /cóż i tak będę zaglądać do galerii prac:)










ze u mnie zawsze jakoś musi być do pary będą 2 literki na miesiąc /marzą mi się jeszcze serca ale zobaczymy:)pozdrawiam was miło i serdecznie w mrożny wielkopolski poniedziałek:)

13 komentarzy:

  1. Super pomysł Kochana, te literki są kapitalne:)
    A co do zabawy, to kartki tez są fajne,
    zresztą sporo osób i tak robi zawieszki
    więc myśle,że będziesz miała co co oglądać :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te literki i zawieszki na pewno będą bardzo fajnie wyglądać:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjdą fajne zawieszki. Od kilku lat mam szydełkowe ozdoby, ale coraz częściej mnie kusi kilka krzyżykowych. Tylko czasu brak......

    OdpowiedzUsuń
  4. Super alfabet, Reniu!
    Ciekawa jestem, jaką formę przyjmą Twoje zawieszki...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu literka do literki i cały alfabet wyszyjesz :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł! Ciekawa jestem w jaki sposób wykończysz swoje zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajecznie kolorowo będzie na Twojej choince!
    Już chciałabym zobaczyć taką zawieszkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest ten świąteczny alfabet, będą extra zawieszki. Cieszę się, że dołaczyłas do zabawy kartkowej, mam nadzieję że zostaniesz na dłużej.
    Ja zostaje u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten alfabet! Już teraz widać, że choinka wspaniale zapowiada się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiłam, że małe jest piękne, a Ty nie miałaś przekonania. Twoje maluszki dowodzą, ze miałam rację. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa tego alfabetu!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)