poniedziałek, 7 stycznia 2019

powróciłam skończyłam

witajcie:)
dzisiaj w hafciarski poniedziałek pokazuję mój haft który ciągnęłam od marca 2016/potem go odłożyłam ale w tamtym roku po wakacjach rzucialam wszystko i dziubałam tylko jego:)ciężko było nie powiem ,ciocia powie ,że jest dumna ze mnie że ukończyłam wiem ,że to poczyta:)nigdy więcej takich dużych i w sepii /chyba że znowu zatęsknię bo finał mi się bardzo podoba:)
kanwa aida magic ecri
nici dmc
wzór internet
250 na 250 oczek
oprawa tymczasowa własna:)






dziękuję za miłe wpisy zapisałam się na kolejne edycje do zabaw kartki u Uli rękodzieło u Reni choinkowe ozdoby u Kasi i cięcie gięcie u Ewy:)
dziękuję serdecznie za komentarze i ,że zaglądacie:)


18 komentarzy:

  1. Reniu ja się cieszę bardzo, że wróciłaś do tego haftu.
    Wyszedł Ci przepięknie!
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Renatko bądz dumna sama z siebie haft jest poprostu cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny finał! Warto było się trochę pomęczyć :)
    Reniu, kartka do mnie dotarła :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft Reniu.Gratuluję wytrwałości i konsekwencji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu! Piękna jest ta sepia. Ma charakter i ten smaczek, który uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj powiem,ze warto było się pomęczyć. cudna praca :). Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie Reniu.:) Ile Ty masz talentów kochana - podziwiam. Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiekny,bardzo lubie kolorystyke sepii

    OdpowiedzUsuń
  9. P R Z E P I Ę K N Y !!!!Reniu warto było się pomęczyć:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło przepięknie, Reniu!
    Fajnie, że udało Ci się skończyć, bo jest co podziwiać.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. No! Mówiłam, że dasz radę :) Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnej urody haft !! Dobrze, że go skończyłaś , jest wart każdej godziny mu poświęconej :)
    W takich zbliżonych kolorach nie zbyt dobrze się haftuje , ale obrazy wychodzą boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, haft pięknie prezentuje się w oprawie. Podziwiam za mistrzowskie wykonanie. Czasami są takie hafty, że się je odkłada a potem do nich wraca. (ja ma taki, walczę z nim już rok).
    O! widzę że będziemy brać udział w podobnych zabawach. Też będę bawić się u Uli, Kasi i Ewy. A może skusisz się jeszcze na hafciarską zabawę http://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok/Pozdrawiam zimowo i bardzo ciepło. U nas śnieg, lekki mróz i wieje. A śniegu ma być nowa dostawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ukończenia, haft jest nieziemsko piękny. Widzę w nim nie tylko piękne wykonanie, ale i ogrom pozytywnej energii. Powiedziałabym, że to taki obraz dodający wiary w lepsze jutro, dodający szczęścia, jak tylko się na niego spojrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft:)cieszę się,że go skończyłaś:))naprawdę dodaje uroku komodzie:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo Reniu!!! Przepiękny obrazek:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)