poniedziałek, 18 lutego 2019

co tam wyszywam:)

witajcie:)
na tamborku w haftowany poniedziałek dwa projekty a nawet 3 dwie literki do zabawy u xgalaktyki i nowy projekt wzór kupiony u  Ekatariny Gafienko tu uroczy zwierz kocur nadzwyczaj piękny jegomość nie mogłam go nie mieć:)te maluchy są dość skomplikowane i mega kolorystyczne więc ciut czasu do nich potrzeba:)




na koniec walantynka od Dusi:)





dziękuje serdecznie za miłe wpisy niedziela upłynęła miło i sielsko wypiłam już z mężem kawkę na huśtawce w ogródku więc wspaniale na słoneczku się można było podgrzać i a zielska gdzie nie gdzie dziabnęłąm bambusy uporzadkowałam i dzikie bzy:)pozdrawiam was miło i serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Super kocurek, ale pracy trochę z nim będzie. Na literki czekam. My tez na słoneczku trochę posiedzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten kocur:))u nas też pięknie:))słoneczko świeci kwiaty kwitną:))oby tak zostało:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik się zapowiada :)
    Serdeczności Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie Kotek Piekny kusi ,aby go zrobic :)) Cudowne hafciki u Ciebie Kochana :)) Jak i Cuudowne i od serca prezenciki dostalas Suuper :)) Pozdrawiam Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot zapowiada się rewelacyjnie!! Ja z tej serii mam wiewiórkę,którą jyż wyszyłam oraz lisa,który czeka w kolejce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiadają się super hafciki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, kot będzie piękny. Wspaniałe upominki masz od Dusi.
    Moja Kicia często podchodzi do pudełka, w które zapakowałaś przesyłkę dla mnie. Obwąchuje je. Pewnie przy okazji Twoja Kotka jakieś kocie wiadomości do mojej przesłała. Pozdrawiam ciepło. Od rana słoneczko wiosennie świeci a w cieniu + 10 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się u Ciebie dzieje, Reniu!
    Kocurek będzie cudny :-)
    Miłego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kot będzie rewelacyjny- czekam na finał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociak jest wyzwaniem, ale Ty jesteś mistrzem. Takie Walentynkowe prezenty- WoW!!! Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kociara z Ciebie, oj kociara,a walentynka ze mnie skromna...pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwierzaki z tej serii są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafciki powstają. Ten kotek rzeczywiście ma skomplikowany wzór. Walentynkę dostałaś wspaniałą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)