czwartek, 28 marca 2019

duże drewniane

witajcie:)
ojoj mówicie ,że nie śpię czasami śpię hihi tym razem polecę do szkoły w klasach zrobimy takie jaja wielkie- metoda na żelazko jajka przygotowałam, ponad 60 pomalowałam i naniosłam klej dzieci wybiorą serwetki i będziemy prasować :)robię to z sympatii do dzieci całkiem za darmo a kto w szkole pracuje dobrze wie ,że to niedochodowy interes zwłaszcza w klasach 1-3 fajnie że można na chwilę dzieci zainteresować innymi formami zabawy niż smartfon











na końcu sprawczyni wypadu niedzielnego Juka:)
buziaki dziewczyny :)

19 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :) słodziak z tego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiem jak to jest w klasach 1- 3 chociaż bliższe mi są zerówki :)). Ja kiedyś dla dzieciaków ulepiłam 38 sówek zawieszek z masy solnej. Warto było :)) Super jaja, a kot ma niesamowite spojrzenie :) Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna dekoracja, ciekawa jestem jak dzieciom wyjdzie udekorowanie tych jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inicjatywa Reniu, dzieciaczki na pewno będą zachwycone takimi zajęciami. Jaja prezentują się cudnie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne dekoracje przygotowałaś Jadziu a kociak przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej kolejności zwróciłam uwagę na cudnego kotka. Ale i ilość jajek i prac imponująca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała inicjatywa Reniu.:) Szkoda, że ja nie miałam takich nauczycielek... Oj zadziornie coś spogląda ta kotka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu dusza człowiek z Ciebie. Będą świetne kreatywne zajęcia. A Twoje jajeczko jest świetne !!
    Kotek przesłodki ma diabełka w oczach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, kto jak nie ty? Wielkie serducho. Faktycznie warto te współczesne dzieciaki oderwać choć na chwilę od wirtualnego świata.
    Kociak przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż żałuję, ze u nas nie ma takich zajęć tylko bzdetami dzieci sie zajmują:( piękne jaja Reniu:)
    i kici też

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł przedni! Materiał dla dzieci doskonały. Sporo nauczą się. A te wynalazki smartfonowo-komputerowe niszczą wyobraźnię dzieci ( i nie tylko) oraz tworzą samotne istoty znające "lajki". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:))podziwiam Twoją dobroć:)))
    czyżby w domku Feli pojawiła się koleżanka????

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądają i daja wiele możliwości

    OdpowiedzUsuń
  14. W szkolnym fachu słabo płacą ale dzieci o tych jajka będą opowiadać swoim dzieciom ba nawet wnukom i to chyba jest to co najcenniejsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na warsztaty z dziećmi :) Szkoły przeważnie nie mają funduszy na coś takiego, więc tym bardziej się cieszę, że są takie dobre duszyczki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł na zabawę z dziećmi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudną zabawę będą miały dzieci:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)