niedziela, 24 marca 2019

kolejne upominki

witajcie:)
ale tym razem to ja występuję w roli obdarowanej:)wspaniałości otrzymałam od Beaty z Bochaczykowa tu dziękuję ci Beatko za te twoje cudne prace:)Beata w rewanżu za upominki z podaj dalej ponieważ nie było chętnych do zabawy przesłała do mnie wydaje się fer takie postępowanie:)tym bardziej doceniam wywiązanie się z zabawy:)




 a tu dwie moje tildy sweterek  i transferki od Anstahe:)






pozdrawiam was niedzielnie życzę wspaniałego wypoczynku :)u mnie dzisiaj niespodziewane odwiedziny lecę w Polskę:)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałych prezentów. Życzę Ci cudownej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty, ależ u Ciebie Reniu musi być pięknie...:) Miłej wizyty, baw się dobrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda otrzymałaś :) No niestety zabawa podaj dalej powoli zanika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś. Pozdrawiam serdecznie i pięknej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, Reniu!
    Tylko się cieszyć :-)
    Miłej, wiosennej niedzieli Ci życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty otrzymałas:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wiosenne niespodzianki...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się spodobała niespodzianka :) Chciałam się wywiązać z zabawy, więc sprezenty poleciały do Ciebie.
    Ruszaj w Polskę pogoda wiosenna to tylko wyruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same wspaniałości,coraz ciężej o chętnych na takie wymianki

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie niespodzianki zawsze cieszą. A ja bawię się w podaj dalej i na razie czekam na prezenty i z chęcią potem kogoś obdaruję :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zachowanie Beatki. Piękne upominki i niezwykle urocze tildy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak my kochamy niespodzianki!!! To jest własnie fajne w blogowym świecie, ze potrafimy sprawiać sobie radość. Tildy coraz bardziej dopracowane i takie Twoje. Super.Teraz wypróbuj fartuszki do pasa. Podkreślą talię i będą inne. Cieszę się, ze do nich wróciłaś i widać, ze już się do nich przekonałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)