wtorek, 14 maja 2019

koronka u Ani

witajcie:)
Bawię się w tym roku u Ani tu pierwszy raz dużą frajda Ania jest osobą konkretną i pracowitą zawsze pokazuje wszystko na czas/ a i inspiruje w całej różnorodności rękodzieła:)dlatego tez kartkuję podglądam innych i kleję karteczki tym razem super temat koronka i kolorki :)
zielony fiolet czerwień żółty  biały kremowy głównie króluje na moich sklejkach:)
forma kartki okiennice od Ulki bardzo mi się spodobała ta forma:)









bardzo dziękuję Aniu że mogę u ciebie się bawić a banerki tez fajnie publikujesz każdy sobie zrobi w dogodnej chwili gdy ,a czas albo hurcikiem albo po kolei :)pozdrawiam wiosennie...u was tez tak nisko na termometrze?Fela tez pozdrawia od soboty mam starą nową ławę a jakże już tam sypia


11 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Reniu.:) Jak grzecznie Fela śpi, podziwiam że nic nie strąca. Pozdrawiam Cię Reniu serdecznie i przesyłam głaski dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa u Ani podoba mi się z tego względu, że znam tematy na kilka miesięcy w przód. Mogę wtedy coś przemyśleć, zgromadzić materiały i bez pośpiechu zrobić. Widzę, że polubiłaś formę okiennicy i zrobiłaś aż 4 kartki. I każda jest inna.
    Moja Kicia też wyszuka sobie jakieś nietypowe miejsce do spania. Ostatnio ulubiła sobie spanie na drukarce.
    Pozdrawiam. Do nas dzisiaj ogrodnik Bonifacy przyniósł chłód i deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Reniu i jak ich dużo,masz niezły zapasik :-)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kartki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, jak zawsze śliczne prace <3
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znów poszalałaś, widać wena trwa. Pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu ciesze się , że spodobała Ci się moja zabawa.Tak po swoich doświadczeniach doszłam do wniosku że podanie tematów do przodu to będzie strzał w dziesiątkę, tym bardziej że za pasem wakacje i urlopy. A tak każdy zrobi jak będzie miał czas i ochotę.
    Ja też lubię format okiennicy choć nie zawsze mam pomysł na ozdobienie aż tylu powierzchni. Tobie się udało wyśmienicie i świetne kartki powstały.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Bardzo podoba mi również się format :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu fajne kartki przygotowałaś, le mnie zachwyciła ława- uwielbiam takie mebelki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu prześliczne kartki przygotowałaś :) a pomysł na ich formę jest super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)