sobota, 4 maja 2019

Majówka

witajcie:)
Moja majówka dobiegła końca pogoda na pół dopisała były odwiedziny u Dusi / kuzynki /rejon zjechany Węgorzewo Kal Ełk Ketrzyn Srokowo Kwiedzina przypadkiem zrobiłam decu dla przyjaciółki nauczycielki troszkę dłubnęłam krzyżyków odwiedziłam znajomych rodzinę ojca na cmentarzu  i kupiłam przydasi i czas wrócić :)parę fotek komu się chce zapraszam do obejrzenia/Dusi dziękuję za miłą gościnę ognisko kartacze kółeczka szydełkowe jajka miód i szczaw:)na niepogodę poznaliśmy z mężem sporo nowych gier ale fajna zabawa:)śmiechu do łez:)














































życzę pogody choć deszcz potrzebny :)

13 komentarzy:

  1. Majówka udana, zdjęcia to idealnie ukazują. Rodzinnie, a do tego cudny ogród, piękne jezioro i dobre jedzenie. Deseczki przeurocze. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna majówka i ważne że dla Ciebie udana 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że majówka się Wam udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie, że majówka udała Ci się, będziesz miała niezapomniane wspomnienia i zdjęcia do albumu. Widoki piękne, deseczki ciekawe, zakupy bogate. Ja działkowałam, trochę czytałam i xxxx. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała majówka i piękne wspomnienia utrwalone na zdjęciach. Podziwiam, że jeszcze dałaś radę tyle bajkowych deseczek "zmalować".Pozdrawiam serdecznie Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super, jak widać. Świetna fotorelacja. Dusiny ogród cudny, towarzystwo wyśmienite, jedzonko bardzo smakowite a i przydasi sporo, które pięknie Twoje prace wzbogacą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ miałaś cudowna majówkę. Na pewno się nie nudziłaś ani chwili. Jak ja bym chciała znaleźć czas by gdzieś z mężem pojechać. Miłej niedzieli Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. I to się nazywa majówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że się tak zaprzyjaźniłyście z Dusią:))takie spotkania są cudne:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masa zdjęć, kiedy Ty je robiłaś? Było super, ale za krótko.....jeszcze raz dziękuje za Spotkanie ściskamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super , widać że bawiliście się doskonale !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wowww!!!Tylko pozazdrościć tak wspaniałej majówki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)