środa, 5 czerwca 2019

ptaszki motylki u Ani

witajcie:)
to już 6 miesiąc jak bawię się u Ani tu fajne tematy i wytyczne :)
tym razem na czerwiec są kolorki i motylki ptaszki :)









i znowu u mnie kartki kopertowe no uwielbiam tę formę ostatnio:)dziękuję za cudne komentarze pod moją zielnikową piwonią /wszystkie te kwiaty wiszą na klatce schodowej między sypialniami na wąskim korytarzyku ale wkrótce postaram się zrobić jakąś fotkę:)pozdrawiam was i życzę miłego ciepłego dnia ja z mamą w łózkach z zapaleniem oskrzeli....

15 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :)
    A Wam życzę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kopertówki, szybko Reniu ogarnęłaś temat.:) Dużo zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kartki Reniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa i atrakcyjna forma kartek. Takich jeszcze nie robiłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to choróbsko Ci się przyplątało . Zdrówka życzę. Kopertówki bardzo ładne, Ja tez je lubię robić. Pozdrawiam. I czekam na galerię przy schodach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu zdrówka życzę dla Ciebie i mamy.
    Kartki kopertowe są extra, przyznam że jeszcze takich nie robiłam nigdy. Pięknie zasiadły na nich motylki i ptaszki.
    Pozdrawiam dziękuję za udział w zabawie
    P.S. przypominam o linkowaniu do żabki bo chyba zapomniałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu wspaniałe dzieła zrobiłaś. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam,że to są kosmetyczki:)))))Wracaj szybko do zdrowia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne wspaniałe kartki :) Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. są rewelacyjna,zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki,te kopertówki mnie kuszą,muszę Cię podpytać jak je robisz :)
    Dużo zdrówka dla Ciebie i mamy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim zdrówka życzę. Kopertówki bardzo mi się podobają i chyba trochę odgapię, bo dwa wesela nas czekają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne sa wszystkie kopertówki. Bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Pozdrawiam i życze zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie robiłam takich kopertowych karteczek a bardzo mi się podobają. Karteczki są cudne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)