poniedziałek, 15 lipca 2019

Dalia finał

witajcie:)
hafciarski kolejny wakacyjny poniedziałek a u mnie skończona  Dalia:)18 obrazków mam odhaczonych /w sumie dawno nic nowego nasza ulubiona autorka nie namalowała?może ktoś coś widział /ja oprócz niebieskiej hortensji nie widziałam nowości:)
żadna moja jeszcze nie kwitnie a przy różach kolorystycznie się tez wpasowała:)






Dalia Piwonia i Ciemiernik czekają na oprawę do 3 rzędu:)
pozdrawiam was w poniedziałek życzę miłego wstępu nadchodzącego tygodnia:)

19 komentarzy:

  1. Imponująca galeria Reniu, napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie!!!
    Galeria na ścianie wyglada naprawdę imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Fajnie, że udało Ci się wyszyć tyle haftów z jednej serii. Ja od dwóch lat mam przygotowane materiały na irysa, ale jakoś nie mogę go zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, galeria prezentuje się wręcz bajecznie, jestem zachwycona <3 Dalia- kolejny piękny obraz do kompletu :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, jestem pełna podziwu dla Twojej pracowitości, konsekwencji w dążeniu do stworzenia pełnej kolekcji obrazów. Dalia piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna dalia ! Taka właśnie, pierwsza z dużych zakwitła u mnie w ogródku. Wspaniała galeria :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat skończyłaś kiedy sezon na dalie,śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Pięknie to wygląda. Kosztowało zapewne mnóstwo pracy ale warto było bo efekt jest naprawdę imponujący.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, zazdroszczę tej kolekcji- sama bym całą ścianę takimi cudami zawaliła! POdziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu jest cudownie , masz niesamowicie szybkie tempo wyszywania a ta ściana normalnie aż dech zapiera , tak cudnie to wygląda !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszedł Ci ten haft!!!To już nie wiele haftów zostało Ci z tej serii:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna Dalia, a cała kolekcja robi ogromne wrażenie. Jest pięknie. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ukończenia kolejnej pracy! Wygląda przepięknie. A z nowości zielnikowych widziałam dziką różę na instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kwiat.
    Masz niesamowity zbiór haftów roślinnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te hafty roślinne, cudo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne cudo do Twojej zielnikowej kolekcji, Reniu!
    Ta ściana robi wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu piękną masz kolekcję tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością oglądam twoją galerię zielnikową :-)
    Wzdycham, podziwiam i zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)