piątek, 5 lipca 2019

mam i JA

witajcie:)
gdy odeszła nasza suczka Goldi jakoś nie mogę mieć innego psa była wspaniała niezastąpiona jedyna/w jej kojcu postanowiłam zrobić sobie kawałek warsztatu letniego służy na pranie malowanie skrzyneczek a mój chrześniak mówi ze to jest domek i nigdzie indziej się nie bawi /półki w komodzie mówi  że to piekarnik i gotuje nam co chwilę dania :)każdy zadowolony:)inspiracją była taka kuchnia letnia u Anstahe przy okazji odwiedzin podziwiałam:)





i nowe karteczki na 25 lecie ślubu i roczek:)




pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wekendu:)może popada?










14 komentarzy:

  1. No i pięknie masz. Działaj wiec i pokazuj.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu ale bombowa ta Twoja letnia kuchnia , no extra pomysł. Super się tam pewnie pracuje. Do malowania i lakierowania idealne miejsce !! Brawo za pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce do pracy latem sobie zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, ale nowa pracownia jeszcze piękniejsza, wspaniale urządzona, oj chyba ciężko z niej wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł, chyba wlecę do Ciebie po sąsiedzku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł! Będziesz teraz działać ze zdwojoną siłą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pracownia, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale miejsce , takie "własne " . Powiem szczerze ,że zgadzam się z Twoim chrześniakiem bo mi też te półki tak się kojarzą ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super miejsce. Miłej pracy 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Renatko, tyle się napisałam i wszystko zeżarło. Brrr. Jeszcze raz! Cudnie, cudnie, cudnie . I ciesze się, ze mój kojec był dla ciebie inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no świetnie to wymyśliłaś, ja myślałam nad czym podobnym ale do przygotowywania np. imprezki hi hi....cudownie to ogarnęłaś Reniu, muszę zobaczyć w realu, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda, a prace wspaniałe! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pozazdrościć tak wspaniałego miejsca do pracy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)