środa, 4 września 2019

blaszane tace

witajcie:)
blaszane tace równie dobrze sprawują sie do noszenia kawki i napoi w ogrodzie i domu:)tym razem z papierem ryżowym /na blaszki bezpośrednio maluję grunt gesso/przyznaję z przykrością że kiedyś produkt był lepszy malowałam słoiki blachy i nic się nie działo a teraz z jednej blaszki mi zeszło a tylko szklanka  i dzbanek z woda stały/preparaty tracą na jakości jak wszystko ,,,może błędem było malowanie pędzlem nie gąbką /ale muszę jeszcze to następnym razem sprawdzić






pozdrawiam was miło i serdecznie upały minęły wraz z wakacjami:)

21 komentarzy:

  1. Śliczności Reniu, a najbardziej podoba mi się taca z fiołkami.:) Dobrego dnia.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bratki ale wiem że o ostatnie chodzi dziękuję za wszelkie serdeczności:)

      Usuń
  2. Reniu sama mam takie dwie tace i służą mi już długo. Twoje wyszły świetnie , zwłaszcza ta z motywem bratków mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu jak maluję to kilka sztuk naraz a bratki cudne rzeczywiście:)

      Usuń
  3. Reniu cokolwiek wpadnie Ci w ręce,to efekty Twoich prac zawsze są śliczne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się czasami małym kosztem zrobić upominek tace za dwa złote mogą wyglądać równie fajnie :)

      Usuń
  4. Pięknych motywów kwiatowych użyłaś :) Śliczne tace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak te papiery mają urocze motywy pasują do każdego wnętrza :)

      Usuń
  5. Wspaniałe tace powstały Reniu, jestem pełen podziwu... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mi najbardziej podoba się ta z bratkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle poszukujesz nowego i tak trzymaj.Jest super. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Marysiu niewiele nowego ale coś tam kombinuję :)
      uważam że lepiej szkolić to co potrafię niż wchodzić w inne techniki

      Usuń
  8. Śliczne tace, pomysłów masz ogrom i pięknie je realizujesz <3
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)