poniedziałek, 10 lutego 2020

koniec kolekcji

witajcie:)
chyba każdy wie ,że wzorki V.Enginger się kocha za kolor szyk i elegancję ,i ja kiedyś zaczęłam kolekcję zielników wyszywać /skończyłam tamtego lata i czekały na oprawę ponieważ oprawiam na Mazurach a tam często nie bywam leżały w szufladzie/aż dwa tyg temu będąc w Czaczu dorwałam 3 ramy zaraz w głowie myślałam czy będą pasować tylko rozmiarem ,i mam oprawiłam.Miały być równe ale z pan ramiarz wspominał ,że producent tamtych ram już nie dojedzie z nimi trzeba sobie było i tak pomyśleć o innych podobnych /mi się efekt podoba cieszę się ,że weszło na ścianę ...
i tak 24 kwiaty pięknej autorki mam na klatce schodowej między sypialniami /przyjmując ,że obrazek wyszywam miesiąc ,kolekcja skradła mi dwa lata:)











pozdrawiam was miło i ciepło mimo orkanu za oknem we wsi aż wyrwało przystanek szkolny....jutro mamy wizytę obrazu byle ozdoby się uchowały...

21 komentarzy:

  1. Reniu gratuluję , cudowna kolekcja tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O matusiu!!! Jestem w szoku. Przepiękna kolekcja. Mam nadzieję, że kiedyś to zobaczę. Fantastyczna robota, Renatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczta dla oczu ta kolekcja, jest przepiękna! Mogę sobie wyobrazić jak jesteś dumna, też bym była. Te obrazki to też moje marzenie, ale ja niestety muszę robić selekcję ze względu na małe mieszkanko, a szkoda bo te motywy są cudowne a Twoje obrazki zyskały dzieki przepięknej oprawie bo to ważne! Jestem zachwycona Twoimi pracami,a tempo masz niesamowite😊👏

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, piękna kolekcja Reniu... chylę czoła! 😘😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooooo matko zatkało mnie 🙀. Cudowna kolekcja. Tempo nasz zawrotne 👏👏👏👏👏. Piekny korytarz 😀 pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, oniemiałam ! Brawo za wytrwałość i pracowitość. Efekt wspaniały. Ale trzeba mieć jeszcze taką ścianę! W mieszkaniu 58 m kw. to niemożliwe, choć i tak sporo na ścianach upchałam. Pozdrawiam.U nas też wieje i porywa co się da z balkonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, Twoja kolekcja zachwyca!
    Ogrom pracy, ale dla takiego efektu warto było.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny efekt Reniu.:) Oj można stać i podziwiać. Pozdrawiam cieplutko w ten wietrzny i deszczowy dzionek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wow, wow. Szczęka mi opadła. Przepięknie się prezentują te hafty. Podziwiam za wytrwałość :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo pisać - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kolekcja! Też jestem zauroczona tą serią i właśnie na tamborku mam irysa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kolekcja powstała! podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Reniu, kolekcja wygląda naprawdę imponująco i zachwyca na każdym kroku. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i imponująca kolekcja. Jaka następna?

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE:)))aż Ci zazdroszczę takiej imponującej ściany:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu nie rozumiem co znaczy:Skradła:????Przecież to sama przyjemność!!!A kolekcja R E W E L A C Y J N A !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. If you're trying hard to lose kilograms then you certainly have to start following this brand new custom keto plan.

    To create this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and professional chefs united to provide keto meal plans that are effective, convenient, economically-efficient, and delicious.

    Since their grand opening in January 2019, hundreds of individuals have already transformed their body and health with the benefits a smart keto plan can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones given by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)