sobota, 11 kwietnia 2020

10 kur

witajcie:)
wysłałam 10 sztuk kilka wiem, że doszło












12 komentarzy:

  1. Pomysłowe kartki. Ja w tym roku nie wysyłałam ale kartki zrobiłam. Będą na przyszły rok. Zdrowych i pogodnych Świąt :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdróweczka ,spokoju i nadziei Tobie i całej Twojej rodzinie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu kurczakowe kartki są świetne.
    Dziękuję za życzenia a ja ze swej strony to przede wszystkim życzę zdrowia i nadziei na lepsze jutro.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)
    PS. Kartka do mnie dotarła. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki Reniu! Zdrowych i radosnych świąt! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje kurki! Moja haftowana zawieszka też cudna :-)
    Zdrowia, radości i optymizmu na święta i na cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych świąt 🐥🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Dziękuje za kartkę, w tym roku nie wysłałam, nawet do rodziny,ale kolejki na poczcie mnie pokonały. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne karteczki :)
    Reniu dla Ciebie i twoich bliskich życzę zdrowych i spokojnych świąt 😘
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki:-)

    Z okazji Świąt Wielkanocnych
    składam Ci w ten czas radosny
    życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny
    Niech wszystkie troski będą daleko,
    a dobro płynie szeroką rzeką.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeniosłam Święta i w głowie i sercu. Nie chcę takich Świąt i nie wysłałam żadnych kartek. Te są bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kurki, a szczególnie podoba mi się druga od góry. Dużo zdrowia Reniu oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)