wtorek, 21 kwietnia 2020

kwiecień u Uli

witajcie:)
dzięki wielkie za miłe wszystkie komentarze wasze pod moimi postami, ci którzy do mnie jeszcze zaglądają i nie wykręcają się od skrobnięcia paru słów WIELKIE DZIĘKI
dzisiaj kartka do zabawy u Uli tu wszystkie wytyczne spełniam jest gwiazdka wg przepisu kratka i niespodzianka /ukryta w domku ...życzę ci Ulka abyś taki piernikowy słodki wymarzony domek kiedyś wybudowała dla siebie i twoich bliskich i wiodła szczęśliwie dalsze życie:)




trzymajcie się cieplutko i zdrowo:)

9 komentarzy:

  1. Piękna Reniu! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że Ula wymyśla nam naprawdę fajne ,kartkowe wyzwania.
    Twoja gwiazdka jest naprawdę urocza a ta krateczka i domkowa niespodzianka chwytają za serce:)
    Uściski.
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa kartka , jeszcze takiej nie widziałam ,super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu poradziłaś sobie wyśmienicie. Kartka choc malutka jest świetna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest cudna- świetna forma :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja patrzę na te Wasze kartki to mi się kojarzy z "słów cięcie gięcie"skąd Wy czerpiecie pomysły na takie wygibasy kartkowe:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu... wzruszyłam się czytając Twojego posta. Bardzo, bardzo dziękuję Ci za takie życzenia. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)