niedziela, 28 lutego 2021

co mi w duszy gra luty

 witajcie:)

zmontowałam kartkę na chrzciny dla małej istotki podporządkowałam się i przepis  Uli jeden składnik po drugim dokładałam :)co mi w duszy zagrało jest kokarda zielony biały posypka 3 warstwy i wianek wokół dzieciny:),żeby nie było ,że tylko kartka zapomniałam że na początku lutego zdziałałam 3 tagi gwiazdkowe:)też wg przepisu Uli








dzięki wielki za te słowa skrobnięte u mnie wróciłam do haftu choć mały remont kuchni nie służy temu znowu :)trzymajcie się cieplutko i zdrowo:)



7 komentarzy:

  1. śliczną kartkę zmontowałaś. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Reniu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna, piękna ta kartka w pudełku. Będzie wspaniałą pamiątką tej wyjątkowej uroczystości. Tagi ciekawie zakomponowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest prześliczna;) Tagi świetne. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje kartki:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)