poniedziałek, 17 maja 2021

ale gapa...

 witajcie:)

tak to jest jak sie myśli i świat kryśli/a nikt nie zwrócił mi uwagi pewnie z szacunku ,że puściłam jednego dnia post za postem między kuchnia a szpitalem napisałam i tak wyszło gapa....myslę że stres i wszystkie problemy związane ze zdrowiem mamy udzieliły mi się ////poprawiam się obiecuję ale kartki dalej pokażę bo wciąż się klei u mnie tylko












ostatnia podziękowanie dla księdza :)

pozdrawiam was i życzę zdrówka i weny na nadchodzący czas:)

3 komentarze:

  1. Reniu super te karteczki, podziwiam za to że Ci się chce i za pomysł oczywiście też. Mam nadzieję że z mamą już dobrze, a Twój stres nieco opadł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są ładne i wykonane z dużym kunsztem!
    Trzymam kciuki za zdrowie mamy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ech te Twoje karteczki:)))podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)