sobota, 20 listopada 2021

dawno nie było...

 witajcie:)

od lata nie pamiętam czy coś zdecupowałam :)ale było zamówienie zegary z brązem i kosmos dla 18 latki..do skrzynki na 18 urodziny wykorzystałam obrazek od Ula Kułak...dziękuję przykryłam piękny papier, ale tak się zrodziło w głowie...do skrzyneczki tag urodzinowy :)














wracam do pakowania upominków dla schroniska/ a jeśli mogę prosić o wpłatę 1zł dla naszego schroniska w Gaju/jest to zbiórka na konkurs można wygrać auto /busa który najbardziej przyda się do interwencji i innych naszych działań na rzecz bezdomnych psiaków:)z góry dziękuję dziewczynom na fejscie którym wysłałam ale wierząc w moc neta liczę na pomoc...:)

zwierzakobus



5 komentarzy:

  1. Reniu super ta skrzyneczka, i fajnie że dołączyłaś tag. Udało Ci się ująć wszystkie wytyczne. A ten kosmiczny środek na wieczku bardzo mi się podoba.
    Co do wpłat na schronisko to trzymam za Was kciuki oby się udało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne skrzyneczki! Pierwsza moja chyba, na klucze? Postaram się coś wpłacić, chociaż szczerze mówię, że wolę wpłacać na chore dzieci niż na zwierzęta. Nie da się pomóc wszystkim😥

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu masz ogromne serducho- wiem coś o tym i przy okazji wpłacę coś jeszcze:) a skrzyneczki i tagi piękne.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw na urodziny.Skrzyneczka na pewno się przyda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie udekorowałaś skrzyneczkę. Tag do niej bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)