poniedziałek, 24 stycznia 2022

porządkowanie przydasi

 witajcie:)

dzisiaj postanowiłam podzielić się tym, co zbędne na półce może ktoś potrzebuje, zaczyna haft coś z drobnych rzeczy/cudne książki i gazetki sprzedam plus koszty wysyłki


cena 1 szt gazetki 9zł plus koszty wysyłki 















tu zbiorcze magazyny 16zł szt /jeden zawiera litery /druga grubsza hafty głównie do kartek



i książki których nie trzeba reklamować 15zł szt

25zł szt







zapraszam pod postem lub na priv na faceboku:)pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Poproszę magazyn gdzie są słoneczniki na okładce oraz gazetę ze świątecznymi misiami na okładce.
    Po pracy napiszę maila :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu i mnie to wkrótce czeka, w życiu nie wykorzystam tych wszystkich przydasi, a wyrzucić szkoda.
    Powodzenia w wyprzedaży garażowej sama mam wiele więc ja nic nie potrzebuję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Aniu masz rację trzeba dzielić sie dalej podać oddać odsprzedać kiedyś były marzenia mieć te książki dzisiaj są inne :)

      Usuń
  3. hej , a ja bym poprosiła książkę Mon Journal :). Fajna taka wyprzedaż :). odezw się wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czasopisma, mam większość z nich.Udanej wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu powodzenia w wysprzedaży, niestety hafty nie są dla mnie;)Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)