piątek, 15 stycznia 2016

na chłodne dni:)

 witajcie:)

Zimno chyba wszędzie,palę w piecu i myślę co na podwieczorek na rozgrzewkę proponuję rożki z pieczarkami w cieście francuskim:)
2 opakowania ciasta francuskiego dziele na kwadraty i szykuję na blaszki od mufinek lekko wysmarowane oliwą...nakładam farsz///cebulę dużą zeszklić na oliwie pieczarki pokroić i dodać do cebuli razem poddusić można dodać parówkę lub kiełbaskę i osolić do smaku i pieprzem doprawić/ostudzone nakładam w rożki na to posypuję delikatnie serem żółtym plus ziołami,całość delikatnie zamykam i smaruję rozbełtanym żółtkiem ,piec zależy od pieca około 20 min 180 st/



smacznego:)
do zobaczenia ,dziekuję za komentarze i że zaglądacie:)
zAPRASZAM na Moje 1 CANDY NOWOROCZNE





17 komentarzy:

  1. smakowicie , zrobie chyba jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi narobiłaś smaka:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego :) Tak mi się skojarzyło że to trochę jak prostsza i mniejsza wersja pizzerinki :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, aż zrobiłam się głodna

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądaja smakowicie, ciasto francuskie mam więc wiem co będzie na kolacje któregoś dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy takie przekąski!! na pewno wykorzystam Twój sposób na ciasto francuskie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)