niedziela, 28 lutego 2016

do Świąt kilka tygodni:)

witajcie:)
Tydzień upłynął pracowicie mimo słońca i deszczu ze śniegiem na zmianę jakoś wena nie opuszczała :)Na imieninowy prezent uszyłam bukiecik tulipanów i Zająca Krzysia:)
dla siebie uszyłam bukiet czerwonych- nie powiem troszkę pracy jest ale efekty myślę oddają ich piękno i czar i powiew wiosny już mam w wazonie:)





dla Danusi z bloga http://anstahe.blogspot.com/ zrobiłam karteczkę chyba się podobała :)
Czas na robienie światecznych ozdób i niespodzianek dla bliskich zaczęty:)
Wielkanoc tuż tuż:)


Jutro zapraszam na następne Candy i rozwiązanie Kobiecego:)
Pozdrawiam Niedzielnie wszystkich zaglądających:)






37 komentarzy:

  1. Pięknie powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostać taki prezent imieninowy-sama rozkosz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zajączek i bukiety tulipanów :))Sama muszę się wziąć za szycie ,bo święta tuż ,tuż:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra zając, a bukiecik cudowny i trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace! Strasznie żałuję, że nie potrafię szyć, ale to są właśnie takie chwile, kiedy myślisz sobie, że wszystkiego się można (i warto) nauczyć :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie potrafię to próby najgorzej zacząć:)
      do roboty

      Usuń
  6. Ale Cię wciąga to szycie. Chyba nie porzucisz xxx?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wciągło,ale też codziennie stawiam jakięś xxx

      Usuń
  7. Zajączek skradł moje serduszko;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności! A tulipany też popełniłam;) Reniu, nie strasz Wielkanocą, bo ja już mam koszmary, że się nie wyrobię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dla mnie się wydaje ,że zleci jak nie wiem :)
      zdążysz i Ty pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Zajączek Krzysia jest odlotowy,a tulipany są piękne,przynajmniej nie zwiędną:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaźń z maszyną do szycia, jak widzę opłacalna. Kolejne uszytki w Twoim wykonaniu, świetne. Zając boski o tulipanach nie wspomnę, bo teraz to hit na ich wykonanie.
    Pozdrawiam cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu mały kroczkami do przodu jeszcze dużo prób przede mną:)

      Usuń
  11. Przecudny zajączek ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałości u Ciebie spotykam :) Więc życzę Ci by wena Cię nie opuszczała.
    Do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz jak zacznie się marzec, to czas do Świąt minie jak z bicza strzelił.
    Jak zwykle cudowności:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przeleci jak z bicza...pogody wyczekujmy i słoneczka:)

      Usuń
  14. Cuda tworzysz...
    Zając Krzyś uroczy.
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  15. Tulipanki mnie urzekły, a zajączek to istny słodziak, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piękności zrobiłaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż nie wiem, co ładniejsze - czy uszaty przystojniak czy tulipanki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu piękny króliczek, a tulipanki? Ech, marzenie. Dobrej nocki życzę i w wolnej chwili zapraszam do siebie. Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)