wtorek, 1 marca 2016

III Candy Niespodzianka :)

witajcie:)

            Od dzisiaj można zapisywać się na III Candy niespodzianka na Wielkanoc:)

        Zasady jak zawsze uczestniczki aktywnie powinny prowadzić bloga , umieścić banerek a i                                               poobserwować można i zaglądać do mojej głowy:)
       
                                  Zapisy do 20 marca aby zdążyć z wysyłką na święta:)

                                                                    Zapraszam :)





63 komentarze:

  1. I do tego etapu się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wychodzi ,że ja pierwszaja ;) się zapisuje , a pierwszy raczej szczęścia nie ma ;) , aale co tam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ja bardzo chętnie .....Lubie te nasze zabawy....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwyciezczyni i zapisuje sie na nastepne. Pozdrawiam . Baner juz wisi.

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra,ostatnio się nie udało, to może tym razem się uda :)
    Zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się wierzyć nie chce, że to już marzec...
    zapisuję się do zabawy
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się :)
    banerek na http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się też chętnie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią się zapiszę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością poczekam na losowanie ;-)
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce :) Super są Twoje zabawy. Banerek biorę na blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam niespodzianki, oczywiście zapisuję się, a banerek wisi ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    Idę na wycieczkę po twojej głowie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwując to co tworzysz to i ja stanę cichutko do kolejki:))))
    a nóż mi się uda:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyłączam się do zabawy. Banerek już wisi http://literackoniespelniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niespodzianka super - zapisuję się ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście że przyłączam się do zabawy :) Banerek u mnie już powiewa

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja chętnie znów się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam niespodzianki,więc staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się zapisuje banerek na: http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się zapisuję!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe, co wymyśliłaś tym razem:)
    Dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niespodzianki uwielbiam więc zapisuję się z przyjemnościa!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam niespodzianki dlatego z przyjemnością się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnialska ustawia się w ogonku, zapisuję się na niespodziankę.
    Większy projekt hafciarski, czyżbyś paletę kolorów DMC miała zamiar stworzyć?

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam niespodzianki, więc zgłaszm się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli można to i ja dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A więc nadal się zapisuję:)) banerki umieściłam tradycyjnie na dwóch blogach:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja się chętnie zapisuję !

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuje sie, lubię niespodzianki
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniu i ja chętnie wezmę udział w Twoim candy. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocki, a jutro dużo słoneczka. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja córka mówi mamuś ustaw się w kolejce a ja będę trzymać kciuki :)
    Banerek na moim blogu martaimama.blogspot.com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie biorę udział w Twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  36. I znów się zapisuje :)
    warunki spełnione :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuje się i ja:) Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No, to i ja się piszę na taka zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niespodzianka kusi ogromnie więc ja też chętnie wezmę udział :) http://mulinkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Yolka art też się zgłasza w innym poście ale to się wszystko w mojej głowie liczy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomyliłam się , więc wpisuję się pod odpowiednim postem.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie może mnie też zabraknąć, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam! Ja również dołączam do zabawy. Twój banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. No cóż podobno do trzech razy sztuka wiec spróbuję jeszcze raz zabawić się u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Brzmi ciekawie- Bawię się i JA!

    OdpowiedzUsuń
  49. ustawiam się w ogonku i gorąco pozadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja także a jakże udział biorę!
    Banerek u mnie:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Tym bardziej, że robisz piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojoj, ciekawe jaka niespodzianke przygotowałas ze swoich ślicznych robótek, z przyjemnoscią wezme udział w Twoim Candy:)) Beata:)Warunki wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawiam się w kolejce :)
    Banerek na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja też :) banerek wisi olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się przyłącze do zabawy:)
    Banerek na: http://bawelnianeniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się przyłączę do zabawy :) banerek na http://ewcia24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)