piątek, 13 maja 2016

majówkowe krzyżyki:)

witajcie:)

Dzisiaj ptaszki ćwierkają od rana słoneczko na niebie i skończona majówkowa praca oprawiona dwukrotnie bo to co mam  w głowie licho  jedno wie,ciągle myślę ozdabiam i planuję,czasem nie jestem zadowolona ze swojej pracy,ale ...
 Na majówce wyszyłam xxx samplerek mały prosty nieskomplikowany ,to moje drugie podejście to tego wzorku już raz zaczęłam go na lnianej kanwie 14 ale takie byki mi wielkie wychodziły ,że wyrzuciłam w kąt ,po prostu już lubię małe ścisłe haftu robione na 18 najmniej ...
ale myślałam i mam,kanwa aida 18 magic crem nici dmc coloris i reszta brązu bo mi zabrakło niewiele/i skończone a prace wyglądały tak:)


















I tak samplerek zawisł w salonie chodziłam zerkałam i nie mogłam tak go zostawić za mała ram nie ma pasoportu i wczoraj wymyśliłam ,że wkomponuję go w tacę ,która gdzieś na gratach wyszperana czekała na swoje przerobienie,szyba od ramy prawie przypasowała chroni haft przed zabrudzeniem :)
teraz zawsze będzie blisko mnie a nie samotnie wisieć na ścianie:)













Dziękuję dla tych ,którzy dotrwali do końca :)buziaki





25 komentarzy:

  1. Samplerek ładnie prezentuje się na ścianie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,cudowny jest ten sampler!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheeh... dotrwałam ;)
    Bardzo podoba mi się pomysł z tacą , cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu życzę cudnego i bardzo słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl z umieszczeniem haftu na tacy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny pomysł! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i jego zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu:)sampler cudny,ale jak dla mnie na tacy ginie jego majstersztyk :))robiłaś go cieniowaną nicią czy zmieniałaś kolory?:)bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonie tonie ale w tej ramie póki co mi się nie podoba i na razie poczekam nad innym pomysłem:)tak dmc coloris jest na zdjęciu numerek piękna nitka delikatna:)

      Usuń
  9. Wspaniały sempler. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ptasi sampler! ja jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny samplerek.Pięknie wygląda ta cieniowana nitka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)