wtorek, 23 sierpnia 2016

ślimak ślimak...

witajcie:)
ślimaki na topie ....po deszczu ich pełno kolorowe dla dzieci:)10 sztuk na razie jeden na przymiarkę :)










                                              a to moje skarby w butelkach sok z papierówek:)
                                                      pyszny naturalny z odrobiną cukru:)



Pozdrawiam Was letnio i serdecznie:)
a to moja Fela:)
Z mężem walczyliśmy przy wymianie palisad bo te drewniane słabe pogniły teraz jest tyle skarbów dla OGRODU myślę że inwestycja się opłaci i starczą dłużej:)




Dziękuję wraz z mężem za serdeczności z okazji 18/stki :)






35 komentarzy:

  1. Reniu, ja też dołączam się do życzeń. I uważaj, żeby Ci się ślimaki nie rozlazły w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie lubię ślimaków tak Twoje mnie zauroczyły! piękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję tych brudnych w ogrodzie tez nie cierpię:)

      Usuń
  3. Serdeczności 💝💐
    A ślimacza rodzina cudna, a kot jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te twoje ślimaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te ślimaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fela przecudej urody :)
    fajowe ślimaki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślimaki przeurocze, na żywo są mniej przyjemne, no i sok wyśmienicie wygląda !!!pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze ślimaki :) Masz bardzo ładnego kotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczo oj twórczo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zaślimaczyło" się u Ciebie - i to jak pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślimaki to mam dosyć na bardzo długo, ale Twoje są urocze:-)
    Fajny jest ten kot na zdjęciu:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne ślimaki :) Fela jest cudna, pozdrawia ją mój kocurek Felek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mamy blogowa parę imienników kocich hi:)
      dziękuję :)

      Usuń
  13. Kociczka po prostu cudna:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię ślimaków, ale te Twoje są przecudne!!!
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Natalio nie lubie co roku dwa kilo środka idzie na nie by nie pełzały ale te ślicznoty są nie szkodliwe:)

      Usuń
  15. Takie kolorowe ślimaki to mogły by pełzać po ogrodzie cały rok ;) Ja ostatnio robiłam zimowe zapasy soku z aronii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie wszystkie aroniowe stoją i nikt nie chce pic:P)
      dzięki:)

      Usuń
  16. Ale wysyp ślimaków, śliczne są!!! Kociak sprawdza czy inwestycja naprawdę udana:) Soczki zimową (choć pewnie nie tylko) porą na pewno się przydadzą!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kolorowe bez liku dla każdego coś ,soczek zrobiłam dla małego chrześniaka jak najbardziej naturalny :)

      Usuń
  17. Heheh... ślimaki po deszczu ich dużo :) cudny wysyp u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię ślimaków-szczególnie w ogródku ale te Twoje są bardzo sympatyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. oj ślimaków ci u nas dostatek,ale twoje bym przygarnęła,śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)