niedziela, 21 sierpnia 2016

wiaderko pudełko:)

witajcie:)

Jak mnie nosi co zrobić ....i wpadłam na pomysł dostałam kilka wiaderek po bejcy ,wujcio mówił na popiół od pieca ,ale gdzież tam zmarnować tak,,,to musi służyć dalej....trochę się naszorowałam i jest w miarę ładny środek a wierzch oklejony tkaniną  do tego pudełko po pralinach :)










Pudełko poleci prosto do Paryża,mam nadzieje że się spodoba bo w środku niespodzianki same/
Leci ten czas za chwile koniec deszczowych wakacji:)pozdrawiam 

16 komentarzy:

  1. Pięknie przywróciłaś te przedmioty do życia:) W wiaderku ślicznie prezentować by się mógł kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała robota, oba przedmioty wyglądają świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób by wyrzuciło, a Ty miałaś świetny pomysł. Pięknie są przerobione. Brawo :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) wiaderko rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam sporo wiaderek po bejcy,masz rację - szkoda wyrzucać, piękne metamorfozy a nadruk na tkaninie rewelacyjny💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie przywróciłaś te przedmioty do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super oryginalny pomysł!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz same cacuszka, aż ciężko oderwać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku przepiękny zestaw, niesamowite rzeczy tworzysz!
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do wiary! Wspaniały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten wzór:))bardzo fajnie wyszło pudełko :))))
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł!!! Piękny zestaw, ktoś będzie bardzo zadowolony!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł...fajnie to wyszło,pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)