czwartek, 8 września 2016

takie róże...rok blogowania:)

witajcie:)

Moje róże zaskoczyły kwiatem bez liku ,to jedna gałązka na której naliczyłam 25 kwiatków:)
Dzisiaj mija rok od założenia bloga dziękuje ,że zaglądacie ,cieszy mnie to co robię :)
serdeczne podziękowania za wszystkie komentarze za 30000 zaglądnięć //dziękuję :)
Za kilka dni napiszę 200 post ,tyle mam planów do zrealizowania jeszcze mam nadzieje ,że mi się uda ,trzymajcie kciuki i zapraszam na kolejny rok do mnie:)






moje słoneczniki:)








                                                                   buziaki miłego dnia:)


19 komentarzy:

  1. Gratuluję i kwiatów i rocznicy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!!!! Życzę Ci jeszcze wielu,m wielu lat w blogosferze:) A kwiatki się cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wielu wspaniałych, twórczych lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dalszego zapału życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i wielu kolejnych rocznic Ci życzę:-) Przepiękne kwiatki:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i kolejnych lat czerpnia przyjemności z blogowania życzę:) Uwielbiam słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :) i kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę energii twórczej na następne lata!!! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje:)))
    piękne te puchate słoneczniki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję i życzę jeszcze wielu następnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne masz te róże! Wspaniałego kolejnego blogowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaszcze raz gratuluję rocznicy bloga :) Z pewnością napiszesz jeszcze wiele pięknych postów, takich jak Twoje róże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również gratuluję rocznicy bloga i oczywiście życzę dalszego przyjemnego blogowania !!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i wielu jeszcze kolejnych miłych rocznic z nami.
    PS. piękne różyczki wyhodowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Kwiaty piękne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu tylko rok, a prac pokazałaś o wiele więcej, fajnie ,że Jesteś z Nami pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat i kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu życzę !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)