niedziela, 15 października 2017

plany 2018

witajcie:)
Plany były niektóre zrealizowane niektóre nie:)
te wyszyte :)



a te w marzeniach na przyszły rok












zapisałam się na sal u Magos i kartkuję u Ulki więc będzie się działo :)
Kartkowanie mnie wciągnęło powstało ponad już 200 kartek...są upominkami dla tych co jeszcze nie robią..planów jest wiecej i różnie to z checiami jest czasem cos wpadnie w oko:)wiem po tym roku ,że hafty z ćwierć krzyżykami śą dla mnie za trudne i będę je omijać:)buziaki
















36 komentarzy:

  1. Prześliczne wzory:) I hafciki.
    Z planów to najbardziej mi się te dzbanuszki podobają:)trzymam kciuki, co by wszystkie plany się zrealizowały :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, kiedy Ty to wszystko wyszyłaś? Piękne hafty powstały :)
    Plany masz niesamowite na przyszły rok. Trzymam kciuki żeby wszystkie udało Ci się zrealizować :)
    PS. Mimoza jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak dziobię sobie pomalutku dzień codzień i przybywa chociaż czasem nie ruszam igły...mimoza pewnie pójdzie pierwsza bo uwiebiam i odkłądam:)

      Usuń
  3. Ambitne plany. Życzę powodzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję sredecznie postaram się je zrealizowac:)

      Usuń
  4. Cudne hafty masz wyszyte i cudne w planach :) Mam nadzieję, że SAL pójdzie Ci jak z płatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj postaram się póki sił starczy:)
      dziękuję serdecznie:)

      Usuń
  5. wyszyte cudne a i palny niczego sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko razem wygląda fantastycznie, aż się wierzyć nie chce, że można w ciągu roku tyle wyhaftować! Jesteś niezwykle pracowita i widać, że to kochasz robić! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no myślę ,że w tym roku mniej mi się udało były porzeczki i róże skomplikowane ale jakoś dałam rade:)

      Usuń
  7. Zaszalałaś z tymi planami :), fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak już mam a w głowie kłębią się myśli dalej dalej do przodu:)
      podziwiam wasz sal nietety nie umiem na lnie nic ...może spróbuję

      Usuń
  8. Plany bardzo ambitne! Będę CI kibicować i trzymać kciuki za ich realizację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plany planami zobaczymy co z tego wyjdzie a jeszcze uffok w szufladzie:)

      Usuń
  9. Niesamowite! Ja nie dałabym rady tyle wyhaftować, a jeszcze te kartki! Przepiękne wzory wybrałaś! Z serii zielnikowej mam też ten jaśmin, a ostatnio rozmyślam nad mimozą i różą, ale u mnie to będzie dłuuuugo trwało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki serdeczne ja po moich 3 letnich zmaganiach z xxx ciągle mam mało:)ja z zielnika mam juz 12 kart więć jeszcze jeszcze kilka do końca:)

      Usuń
  10. Reniu,przepiękne hafty wykonałaś:))Ale Ty masz plany!!!Ja jeszcze nie myślę o roku 2018,a Ty już masz go zagospodarowany:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to plan mieć :)
      może cos z tego wyjdzie:)buziaki

      Usuń
  11. Wow, mnie chyba z 5 lat by to zajęło - taki ze mnie mistrz organizacji czasu. Ściskam Reniu cieplutko i podziwiam zarówno Twój talent jak i pracowitość i konsekwencję :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :)
      mnie to wciągnęło bardzo więc każdy xxx jest oddechem:)dziękuję za doping:)

      Usuń
  12. Podziwiam i za realizację i za zamiary. Pięknie tworzysz więc życzę czasu i wytrwałości ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnóstwo wspaniałych haftów powstało, a plany przepiękne! Będę miała co podziwiać :) Dopinguję mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie EWa doping się przyda jak najbardziej:)

      Usuń
  14. piękne prace :) a marzenia baardzo obiecujące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ambitne plany, a zapewne oprócz tego co w planach to jeszcze inne prace wpadną. Życzę by wszystko co zaplanujesz udało Ci się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż połowę zrealizować jest tyle haftów do xxx:)
      dzięki

      Usuń
  16. dziękuję miło ,że wspierasz mnie dobrym słowem:))_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)