niedziela, 31 grudnia 2017

żegnaj Stary Rok:)

witajcie:)
Dzisiaj pożegnamy stary rok kilka liczb z 2017 roku:)
-uszyłam 80 szt anioły ślimaki itp.
-uszyłam 102 tulipany
-wyhafciłam 21 obrazków
-ozdobiłąm 250 kartek
-wysłałam do was 56 upominków koszty wysyłki  brrr 885 zł w tym 12 podaj dalej/ze wszystkich się wywiazałam czekam na 2 i podam dalej 4upominki
-napisałam ponad 200 postów
-wygrałam Candy u Ewy.G
-zakochałąm się w robieniu kartek scrapkach papierach itp
-marzę o mixmediowych pracach
Każdy ma swoje życzenia marzenia ja życzę wam twórczego pomyślnego i zdrowego roku:)
Dziękuję ,że jesteście zaglądacie i komentujecie daje mi to powera do dalszych robótek:)




19 komentarzy:

  1. Reniu kochana...imponujące wyniki!
    Szczęśliwego Nowego 2018 Roku :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po liczbach, które podałaś Reniu, widać Twoją pasję do rękodzieła. Śledziłam wiele postów i wiem, że te wszystkie tworki były świetne. Pamiętam takie dwie pulchne damulki w strojach kąpielowych - ależ mi się one podobały, pamiętam cudowne wróżki na plasterkach drewna, pamiętam sympatyczne ślimaki...
    Szczęśliwego Nowego Roku! Oby przyniósł same radosne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wowwwwwwwwww!!Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To był bardzo dobry robótkowy rok! Oby 2018 był równie twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że lista jest imponująca.
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu patrząc na liczby to był bardzo pracowity rok :)
    Życzę Ci, abyś się odważyła i mediów spróbowała. Szkoda, że tak daleko mieszkamy... ach przyjechałabym do Ciebie popaćkać ;)
    Życzę Ci pomyślności w Nowym Roku i dobrych ludzi na Twojej drodze :)
    P.S. Każdy miał jakieś swoje początki ;) Ja zaczynałam od zera...

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę podwojenia tych wyników w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, a więcej nie można, dałaś czadu, pracowita pszczółka Jesteś, tak, tak dużo z tego otrzymałam i ja- Dziękuję za upominki, pogaduszki, spotkania w realu, a gwiazdom na górze,że nasze drogi spotkały się.....Reniu niech los sprzyja Twoim marzeniom, a cele będą osiągnięte ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech wam Nowy Rok przyniesie złotych monet całą kieszeń, złota i pieniędzy, by nie było w domu nędzy Niech bogaty każdy będzie Niech dostatek gości wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały dorobek, życzę by Nowy Rok był równie owocny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale potężny dorobek :) Gratulacje :) Życzę równie owocnego Nowego Roku :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne liczby. Życzę Ci w Nowym Roku więcej takich liczb oraz dużo weny twórczej i kreatywności! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. but a great achievement :) congratulations :) I wish you a fruitful new year :) all the best!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)