piątek, 5 stycznia 2018

w tym roku...

witajcie:)
 Biorę udział u Reni tu w postanowieniach noworocznych:)



Moje postanowienia

1.kupować mniej przydasi :)ograniczyć do minimum/hihi zobaczymy /będę zbierać rachunki
2.zacząć mixmediować
3.starać się aby powstające kartki były bogatsze i przystojniejsze
4.opierać się nowym zabawom a kuszą kuszą
5.ogłosić fajne candy
6.zrealizować sal z tancerkami
7.ozdobić więcej kartek hafcikiem
8.zrealizować choinkowe ozdoby u Xgalaktyki/nie kartki
9.wysłać 4 podaj dalej dalej jeśli otrzymam  i zakończyć zabawę
10.sprostać wyzwaniom w kartkowaniu u Uli
11.zrobić kartki w cyklicznym kartkowaniu u Magos i Jasiowej mamy
12.raz w tyg w poniedziałek opublikować haftowany post
                               


12 komentarzy:

  1. Pierwsze to powinno być i moje postanowienie, ale co się będę oszukiwać i tak nic z tego;-)
    Ale Tobie Reniu życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy cytat jest świetny i właściwie wszystkie możemy się pod nim podpisać;D
    Reniu bardzo się cieszę, że jednak się zdecydowałaś na ten wariant:\, bo już sie bałam że będę sama;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowienia :) życzę by się wypełniły wszystkie,a w sumie to taki fajny bacik nam Renia przygotowała,może i moje zrealizuję skoro już głośno o nich powiedziałam.Właściwie już się zaczynają realizować.
    Cytat jest superaśny,od razu buziak się cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. co to dla Ciebie Reniu:)))...no,może być problem z punktem pierwszym,ale reszta:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne postanowienia :) jakby co to służę pomocą :) pod 1 też bym się mogła podpisać, ale to niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne postanowienia Reniu :) Trzymam kciuki za ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spora lista - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za to by Ci się udało w tych postanowieniach wytrwać:)
    Punkty 1,4 i 10 też mnie dotyczy:) Chociaż chyba ten 1 najbardziej. Tyle tego mam, że powoli mi się w pudle nie mieści, muszę w końcu zacząć z tego korzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie robię postanowień!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zycze wytrwałości i realizacji wszystkich postanowień. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałaś o najważniejszym Odwiedzić Duśkę, to muszę przypominać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)