czwartek, 2 sierpnia 2018

komplecik w róże

witajcie:)
A z pustą ręką nigdy nie jadę więc dla Marysi ozdobiłam tackę i chustecznik /kolorki już wiem ,że inne niż lubi ale może gdzieś utknie do ogrodu lub poda dalej komuś:)komplecik zgłaszam do zabawy u Reni upominki przez cały rok:)tu










cały czas jestem pod wrażeniem naszego spotkania a w tym tygodniu następnego gościa powitam :)
buziaki:) upalnie co?nic nie poradzimy trza wytrzymać wczoraj praktycznie w domu bo naprawdę dawało ciepełko a basenu koło domu brak:)buziaki dzięki za miłe słowa

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prezenty, nie oddałabym dalej, takie rzeczy dawane z serca to prawdziwy skarb.:) Super uchwyty zamontowałaś przy tacy. u mnie też straszny upał, chyba dziś będzie gorzej niż wczoraj. Pozdrawiam Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie te uchwyty kupiłam w kiku naprawdę dodają uroku:)

      Usuń
  2. śliczny komplecik zrobiłaś :))bardzo mi się podoba chociaż to jak wiesz też nie moje kolory:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moje nie twoje nie Marysi ale serwetka mnie natchnęła:)

      Usuń
  3. Fajny komplecik :) Szczególnie spodobał mi się chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taka fajna serwetka mi wpadła w ręce :)dzięki

      Usuń
  4. Komplecik cudowny Reniu!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję miło nam strasznie też pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne prace. Śliczne podarki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ucieszyły obdarowaną.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna taca, ma w sobie to coś i taka jest fajnie "szufladowa" śliczna, a chustecznik dopełnia dopełnia całości. Piękne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu super, osoba obdarowana na pewno będzie zachwycona :D
    Buziaki serdecznie, Agness :*

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie ,klimat róż dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże, a to nie z Twojego ogródka????????ha ha ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie pięknie ozdobiona tacka, a chustecznik jest wprost uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu obie prace równie piękne, ale jednak taca mnie zachwyciła ciut bardziej- cudna jest :)
    dziękuje za udział w kolejnym miesiącu zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)