wtorek, 11 września 2018

moje metamorfozy

witajcie:)niekiedy człowiek musi inaczej się udusi /moje meble sosnowe w sypialni kupione używane niby ładne ale tak pociemniały że już nie mogłam na nie patrzeć,no a jak se Renia coś umyśli to i tak dojdzie do realizacji bo upartym koziorożcem jest.dodatki różane zamieniłam na czystą biel/co myślicie ? w trakcie remanentu zapukał listonosz z paczkami jedna między innymi od Bożenki tu /ależ mnie uradowała bo własnie malowałam mojego różanego manekina i tadam piękny fartuszek mi uszyła rozsądnych rozmiarów jak na mnie /a wylądowałam na manekinie:)do tego sitko nowość w  jej wykonaniu :) i dobra dla ducha naleweczki i musy:)dziękuję kochana raz jeszcze :)












a tak było przed




użyłam farby Autentico  zawsze chciałam tych drogich spróbować zawiodła mnie /nie pokrywała i plamy mi wyszły jak zawsze po śnieżce /więc żałuję ale co spróbowałam to moje/teraz mam w całym domu tylko kolory ulubione ziemi/jakoś lepiej dla ciała i oczu mi z nimi:)
jeszcze został ostatni kąt sypialni do pokazania ale to jak zrobię już:)

taki długi post ,że hoho dzięki że wpadacie i zostawiacie po sobie ślad:)

8 komentarzy:

  1. Przepięknie Reniu! Zrobiłas nową jakość i teraz jest bajka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie u Ciebie! Tak rustykalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja biel bardzo mi sie podoba, ale to moje klimaty i Ty o tym dobrze wiesz. Kolory ziemi, to Twój styl, więc się go trzymaj. Może kiedyś pójdziesz w innym kierunku, ale póki co, niech będzie tak jak lubisz, bo to przecież Twój dom.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sitko, a raczej haft, który bardzo ciekawie został wkomponowany.:) Przecudnie u Ciebie Reniu, bardzo dziękuję za tak dużą ilość zdjęć, które cieszą oczy, nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam milutko i jeszcze raz biegnę oglądać fotki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie,hafcik na sitku...no,no

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się cieszę ,że się wpasowałam z prezentem:))fajnie to sobie wymyśliłaś:)))lubię białe meble:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana metamorfoza, super jest: delikatnie, jaśniej i piękniej. A prezenty śliczne dostałaś, a sitko w haftem już podziwiałam i bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)