czwartek, 13 września 2018

tulipanki wciąż...

witajcie:)
jeden bukiet wręczony zrobił furorę musiałam skopiować taki sam ten sam styl inny wazonik :)
gdyby ktoś chciał podobny bukiecik na wymiankę zapraszam do kontaktu:)
a w tamtym tygodniu Ewy Ignacy obchodził roczek wysłałam mu taką karteczkę :)















jesień zbliża się malutkimi krokami wokół sadownicy narzekają na kiepski zbyt owoców /susza dookoła /lecę kolejne porcje warzyw szykować na mrożonki :)dziękuję ,że zostawiacie miłe słowa :)
przypominam o candy jeszcze wolne miejsca czekają:)

tu


18 komentarzy:

  1. Urocza karteczka. Tulipany w twoim wykonaniu są prześliczne.
    Candy? jakim cudem je przegapiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne tulipanki i uroczy wazonik, karteczka też bardzo ładna.:) Pozdrawiam Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne upominki, zarówno karteczka jak i bukiet tulipanów. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te tulipanki są cudne! Karteczka równi piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bardzo staranne i śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa karteczka i cudne tulipanki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu Twoje tulipanki cały czas mnie zachwycają,są piękne !!!
    Karteczka równie piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka piękna, a jesienne tulipanki ślicznie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace trafiłam tu przypadkiem i fajnie bo będe miała co podziwiać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)